Jeden ze 190 vyrobených kusů s malým motorem (750). A to byl taky jeden z důvodů proč je doma.
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Manet Korado: Nepadla mi do ruky podle představ.
První dojmy - Dlouhá motorka která i s malým motorem docela peláší. Popisovat na tři řádky - prvních dojmů? Copak jsem nějaký Hemingway?
Motorku bych doporučil pro - Motocykl nedoporučuji naprosto nikomu. Každý ať si vybere podle sebe.
Doplňky na motorce - nic
Recenze
Co tak napsat o motorce která má na hrbu čtvrt století. Porovnávat jízdní vlastnosti s dnes vyráběnými stroji by byla asi blbost takže to vynechám a spokojím se jen s konstatováním, že ve své době Tripel patřil technicky mezi špičku. Byla to vlastně odstrojená Daytona. Slušný brzdy, stavitelné odpružení vpředu i vzadu... Po designové stránce to byla tehdy opravdová pecka a řekl bych, že v dnešní době ufomotocyklů to platí dodnes. Uhlazené tvary bez módních výstřelků.
A proč že bylo vyrobeno tak málo kusů? V koutě se prý jestě válely malé motory tak přeci se nevyhodí. Podpora prodeje? Uspořádáme V UK Tripel pohár a ono se to prodá v pohodě.
Spolujezdce nebrat. Proto snad je tam krovka aby to bylo všem hned jasné.
Krasavec. Vůbec jsem nevěděl že dělali nějakou malou sérii 750 ccm. Ať jen ku radosti slouží!
to je top. pomatuji si na ten článek v motocyklu od Alana C. Motorka co vypadá dobře na každé fotce.
Tohled je jedna z TOP z analogových motorek 90.let -velká, hyperkvalitní (nová kvalita lakování po r.93), kdysi opomíněná a teď už delší čas zas nedostatková, jako by se jednalo o někdejšího nedostupeného exota (Itala :)) . Úvaha: kolik cafe racerů v neo podání v nabídce mezi lety 94 a 99 bylo, a kolik z nich od velkých značek? Přitom to je vlastně "jen" Daytona bez kapotáže (která se dá stále sehnat za krásné peníze i ve 12ce), a s budíky z Thunderbirda. Zmíněné teorii o zástavbě nízkozdvihu by mohly být pravdivé -když koukám do tehdejších reklamních prospektů a ceníků z té doby (anglických) a když se uváží, že i Tridenta s jednodušší výbavou vzal většinový zájemce (=turista neoklasik) spíš osamolepkovaného číslicí s devítkou místo loga trojzubce, případně zvolil kompletně retro T-birda či podivně stylizovaného Adventurera, že?...mně osobně tedy z několikaletého vlastnictví první karburátorové 9ky ve Sprintovi připadlo, že T3 byly sériově bohužel dost umělě utlumené, kdy nejpříkladnější tah odspodu byl zastudena se sytičem (a po ohřátí tento sympatický low-down tah bez škubání vyvažováku vždy zmizel). Jakoby celý ten protivný při servisu filtru povinně měnitelný airbox a nastavené otryskování mělo motor udělat uživatelsky hodným, tichým a klidným. A s kratšími koncovými převody a výrazně posunutým omezovačem oproti 65mm zvihové 9ce bude 750ka možná dokonce pocitově divočejší než méně točivá devítka, že jo?
Pěkná ať slouží