PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kába
Vloženo 24.10.2022
Aktualizováno 26.10.2022
Zobrazeno 973x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Jeden ze 190 vyrobených kusů s malým motorem (750). A to byl taky jeden z důvodů proč je doma.

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Manet Korado: Nepadla mi do ruky podle představ.

První dojmy - Dlouhá motorka která i s malým motorem docela peláší. Popisovat na tři řádky - prvních dojmů? Copak jsem nějaký Hemingway?

Motorku bych doporučil pro - Motocykl nedoporučuji naprosto nikomu. Každý ať si vybere podle sebe.

Doplňky na motorce - nic

Recenze

Co tak napsat o motorce která má na hrbu čtvrt století. Porovnávat jízdní vlastnosti s dnes vyráběnými stroji by byla asi blbost takže to vynechám a spokojím se jen s konstatováním, že ve své době Tripel patřil technicky mezi špičku. Byla to vlastně odstrojená Daytona. Slušný brzdy, stavitelné odpružení vpředu i vzadu... Po designové stránce to byla tehdy opravdová pecka a řekl bych, že v dnešní době ufomotocyklů to platí dodnes. Uhlazené tvary bez módních výstřelků.
A proč že bylo vyrobeno tak málo kusů? V koutě se prý jestě válely malé motory tak přeci se nevyhodí. Podpora prodeje? Uspořádáme V UK Tripel pohár a ono se to prodá v pohodě.
Spolujezdce nebrat. Proto snad je tam krovka aby to bylo všem hned jasné.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
opic26
opic26 napsal 26.12.22 v 21:03 8b.

Krasavec. Vůbec jsem nevěděl že dělali nějakou malou sérii 750 ccm. Ať jen ku radosti slouží!

Le-Corbusier
Le-Corbusier napsal 11.11.22 v 06:08 10b.

to je top. pomatuji si na ten článek v motocyklu od Alana C. Motorka co vypadá dobře na každé fotce.

peta.hvezda
peta.hvezda napsal 05.11.22 v 22:51 10b.

zolik.
zolik. napsal 31.10.22 v 10:51 10b.

Tohled je jedna z TOP z analogových motorek 90.let -velká, hyperkvalitní (nová kvalita lakování po r.93), kdysi opomíněná a teď už delší čas zas nedostatková, jako by se jednalo o někdejšího nedostupeného exota (Itala :)) . Úvaha: kolik cafe racerů v neo podání v nabídce mezi lety 94 a 99 bylo, a kolik z nich od velkých značek? Přitom to je vlastně "jen" Daytona bez kapotáže (která se dá stále sehnat za krásné peníze i ve 12ce), a s budíky z Thunderbirda. Zmíněné teorii o zástavbě nízkozdvihu by mohly být pravdivé -když koukám do tehdejších reklamních prospektů a ceníků z té doby (anglických) a když se uváží, že i Tridenta s jednodušší výbavou vzal většinový zájemce (=turista neoklasik) spíš osamolepkovaného číslicí s devítkou místo loga trojzubce, případně zvolil kompletně retro T-birda či podivně stylizovaného Adventurera, že?...mně osobně tedy z několikaletého vlastnictví první karburátorové 9ky ve Sprintovi připadlo, že T3 byly sériově bohužel dost umělě utlumené, kdy nejpříkladnější tah odspodu byl zastudena se sytičem (a po ohřátí tento sympatický low-down tah bez škubání vyvažováku vždy zmizel). Jakoby celý ten protivný při servisu filtru povinně měnitelný airbox a nastavené otryskování mělo motor udělat uživatelsky hodným, tichým a klidným. A s kratšími koncovými převody a výrazně posunutým omezovačem oproti 65mm zvihové 9ce bude 750ka možná dokonce pocitově divočejší než méně točivá devítka, že jo?

triumphmajkl
triumphmajkl napsal 30.10.22 v 16:09 10b.

Pěkná ať slouží

Více komentářů



TOPlist