Prostě bomba motor s podvozkem. Vše funguje jak má, je to yamaha, nastavení je intuitivní a rychlé. Zatím jsem max. spokojen. Snad jen to kolečko na volbu v menu mě trochu se-- ale už si zvykám
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice) - Bezvadný přístup k zákazníkovi, solidní jednání, ochota, rychlá domluva, spokojenost byla i s prvním garančním servisem. je pravda že mají při prodeji i servisu dost plno, ale to je pochopitelné...
Výška jezdce: 192 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1290 Super Adventure: Nepadla mi, snad v budoucnu ale vyhrál pocit a ten na tracer 9GT byl od prvního sednutí pro mě jasnou volbou. Dalším výrazným faktorem byl design. KTM není rozhodně horší.
První dojmy - Hned od prvního svezení padla, má to co jsem od ní očekával. Velké množství nastavení displeje. Jízda je prostě perfektní. Jedinou opravdovou vadou na kráse je sériové plexi, které šlo po 500km dolů a výměna za sportovní - trochu do naháče :-). Je pravda že teď fouká ale je to rozhodně lepší než ty turbulence, které byly otravné již nad 100km a v nejběžnějších rychlostech mi vadily.
Motorku bych doporučil pro - Univerzální cesťák více do sportovna vzhledem k průběhu motoru. Umí ale i hltat km pohodovou jízdou. V terénu to určitě nebude ono, ale to bylo již mnohokrát zmíněno. Tato mašina za mě patří nejlíp do Alp na pěkný asfalt.
Doplňky na motorce - Sportovní plexi.
Recenze
První velké svezení jsme měli koncem října v Alpách. Podvozek je fakt perfektní a motor také. Zvuk sériového výfuku mi zatím stačí, třeba bude časem laďák, ale sériák je také pěkně slyšet. Jediné co muselo dolů je jak jsem psal originální plexi. Jak všichni uvádí v určitých rychlostech dělá turbulence, které prostě časem začnou lézt na mozek ať to nastavíte jak chcete. Po výměně za sportovní malé, které ochrání budíky a částečně při vyšším zdvihu se za něj dá i "schovat". Je z ní takový trochu naháč, což mi vyhovuje víc. Do nějakých 150 je to úplně v pohodě, okolo 180 se už vyplatí schovat. Pocit je někde mezi cesťákem a čistým naháčem. Jízda ve dvou zatím nebyla, ale zadní sedlo vypadá prakticky, né jen do počtu.. Individuální nastavení na manuální režim asistentů zatím vzhledem k podzimu neproběhl. Na jaře se uvidí.