Honda NC 750 S DCT , střední dvouválec s velmi příjemným charakterem a jízdním projevem.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Na Hondu NC jsem se jel podívat z jistých důvodů, už mi nevyhovoval skútr se vám posezem, ale zase jsem nechtěl ve městě řadit. To se k proč nezkusit Hondu v automatu ? Zvykáme si na sebe , určitě se nám spolu bude líbit.
Doplňky na motorce - Top box, nástavec plexi.
Recenze
Ano, přesně tak , moje první Honda a rovnou v automatu. Přesněji řečeno, dvouspojka, podobný systém jako u koncernu DSG. Převodovka má stejnou olejovou náplň s motorem + filtr. To znamená , že máte v motorce víc oleje než kdejaký osobák. Dvouválec o objemu 750 se zdá být jako ideální volba. Takový pohodový beránek, ale když mu dáte pokyn S a klidně podřadíte tlačítkem na levém řidítku o dva kvality níž, tak je to celkem svižný společník. Nádrž je pod sedlem spolujezdce, takže máte místo nádrže parádní úložný prostor , kam se vejde i helma. Jízda kdekoliv mimo terénu , je to taková univerzální holka do města , na dálnici i na okresky. Brzdy dobrý, zajímavá je i parkovací brzda, která se může někde v kopci hodit. Velká spokojenost ?
Je moc prima! Oni v hondě asi vědí proč, ale je škoda, že už "eSko" nedělají .. sice se "iXko" vlastnostmi asi příliš neliší, taky je to čistá asfaltovka, tak esko je prostě hezčí .. hodně šťastných KM!!
Super
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu
Super stroj.