PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 600 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník XJ600NDiversion
Vloženo 11.1.2023
Aktualizováno 11.1.2023
Zobrazeno 480x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Není to extra raketa, ale za malé peníze umí být kulervoucí.

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - První jízda byla chaotická, jde o zvyk a cit co se týče plynu, brzd, spojky, těžiště a náklonu. Teď, teď na tu motorku nedám dopustit. I když to mám stažené o deset kw na 35, tak to jede, já píchá svině. Ta motorka je krásná, ale čeká mě dost úprav.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro středně vysoké a vysoké motorkáře, ideální na začátek, nebo přestup z A1 na A2, nebo jako první motorka, když si člověk udělá hned neomezený řidičák.

Doplňky na motorce - Zatím jen padáky a zadní kufr, jsem jen chudý student, ale čekají mě laděné výfuky, boční brašny, přestříkání na matně černou a (prosím neukřižujte mě) podsvícení.

Recenze

Proč jsem si vybral tento stroj? Jednoduše jsem se na ní učil v autoškole, již tam jsem zjistil, jak mi sedí rozměrově a vahou.
Mám najeto už pár tisíc, ale nemůžu si stěžovat na nic, až na sjeté kolo, ale to s poruchovostí motorky nemá nic společného. Motorka není nakažená poruchou, nikde mě nenechala, všechno dojela a párkrát zachránila ostatní. Plyn je dost citlivý, se spojkou nebyl nikdy žádný problém, ale to se asi dozvím za pár desítek km. Díky dvěma kotoučům vepředu a jednom vzadu to brzdí jak drak. Motor na tomto typu je spolehlivý. Spolujezdce za sebou necítím, ať má 40 nebo 10 kg. Úložný prostor? Držák na kufr a kufr jako takový se dá lehni sehnat, větší problém jsou boční brašny a nosiče na ně, protože to člověk musí hodně hledat. Spotřeba je studentská, na bublačku jsem se dostal na 3 na sto, jinak mezi 3,5 a 5 litry, záleží na náladě a chuti za to chytit. Když to někdo položí, nebo to nechá stát v trávě po čas Vánoc a něco se na tom pokazí, nemusí se ničeho bát, servisovat to umí kdejaký strejda (v jednoduchosti je síla). Motorka je obratná do města, ale také nezradí v zatáčkách. Terén se dá projet, ale asfalt je asfalt. Motorka je pohodlí samo, ani po sedmi hodinách na ní mě nebolel zadek, záda, ruce, prostě nic. Doufám, že stejně spolehlivá a pohodlná bude i na cestě přes Benátky do Chorvatska.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist