Bílý drak od BMW, krása střídá nádheru
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - První, co mě napadá po usednutí, je termín „monstrózní“. Bandaska je široká tak, že na světě snad širší není, mohutný dojem ještě umocňují padáky. Před očima mám plexi zvící výlohy menšího hokynářství (dá se šikovně mechanicky nastavit ovládacím kolečkem i za jízdy), řidítka rozpětím připomínají křídla kondora.
Recenze
Na silnici je motorka výborně ovladatelná a řidič má výbornou odezvu z řízení, to mají na svědomí především široká řidítka, která eliminují nepřesnosti ve výběru stopy. Na dobré ovladatelnosti se podepsal i nízko uložený motor, který zbytečně nezvyšuje těžiště stroje. Podvozek je samostatnou kapitolou. Po přesednutí z konvenčního stroje je třeba si pár kilometrů zvykat, protože chování předního zavěšení je přeci jen dost odlišné od teleskopické vidlice. Nejvíce to poznáte při brzdění, kde naprosto chybí potápění předku motorky. Je to příjemné při klasické jízdě, při tvrdém brzdění mi to ale až trochu vadilo. Záleží ale na stylu jízdy a hlavně jezdce. Podvozek sám o sobě odpustí jezdci hodně chyb. Pokud jste v zatáčce rychlí, stačí zmáčknout brzdu a motorka i v náklonu a oblouku zpomalí do ideální stopy. To samé se děje při akceleraci v zatáčce, jízda je vždy naprosto přesná. Systém ESA funguje dobře, ale jeho rozsah je dle mého názoru dost úzký, představoval bych si například větší rozdíl mezi sportovním módem a módem pro běžnou jízdu, u velkých cesťáků je tenhle rozdíl prostě víc znát.
Více na: http://motodenik.cz...gs-triple-black.html