Před časem jsem tu narazil a přečetl (jedním dechem) článek pana Kosteleckého o MZ 250.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Ten článek mě donutil k vzpomínkám na doby, kdy jsme jezdili na tom, co bylo a doma vystříhovali článečky a hlavně fotky ze Světa motorů a mezi kamarády jsme si půjčovali tisíckrát prolistované, takže řádně ohmatané a potrhané Motorrady, které měly původ u někoho, kdo měl v "rajchu" příbuzné.
Recenze
No a pod dojmem těch obrázků jsme pak přetvářeli to, co jsme měli k dispozici. No dopadalo to všelijak :). Moje první předělávka byla Java 639, zánovní kus, jenže když byla hotová, zjistil jsem, že je to neskutečný krám, kvalita výroby byla tehdy v Týnci na velmi vysoké úrovni... A protože jsem měl obrovské štěstí, sehnal jsem funglovku MZ 250. No popravdě jsem tomu štěstí musel jít trochu naproti, jinak bych měl prd a ne motorku. Nejsnáze se MZ-eta díky svojí stavbě předělávala na cestovní, tehdy se říkalo dakarské enduro, jenže já se zhlídnul ve sportovně cestovních motorkách a tak mě čekalo té práce trochu víc. No když na to dnes vzpomínám a vidím ten výsledek, neubráním se úsměvu a rozpačitému krčení ramen, popravdě jsem i dlouho zvažoval, jestli to sem dát. Ale nakonec jako ilustrace tehdejší doby, nouze v našem vozovém parku a naší motivace by to mohlo posloužit.
Jako ilustrace tehdejších dob je to super
Senzační prácička!
Takže deset a klobouček!
Paráda, pěkná práce. Na první pohled mne napadlo, že je to nějaká NDR policie.
Moc pěkná
Já od roku 1981 jezdil na obyčejném, naprosto nezajímavém pérákovi. Až do 90. let. MZ - nedostižný sen ! Přestavba super,i na dnešní dobu... Kdybys dnes vyjel, obdiv by byl pořád.
Jo a ten pérák se ve stodole válí dodnes...
MZ