Krásný japonský naháč v retro stylu
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Tahle koupě byla láska na první pohled. Jakmile jsem objevil tenhle model, v podstatě jsem se už po jiných nedíval.
Doplňky na motorce - Výfukový systém Leo Vince GP Duals, prachovky přední vidlice
Recenze
XSR je moje třetí motorka po Hondě CB125F a KTM Duke 390. Z důvodu špatných zkušeností po Dukovi jsem hledal motorku, která je spolehlivá, střední třída a cenově přijatelná. XSR se mi od začátku hrozně líbilo - připadalo mi jako dokonalej kompromis mezi moderní motorkou a dnes velmi populárním retro stylem.
Na motorku jsem si později dokoupil výfuk Leo Vince, což ji podle mě posunulo ještě o třídu výš, a to hlavně kvůli zvuku, kterej se s tím původním vůbec nedá srovnat. Oproti původnímu výfuku motorka i o něco méně brzdí motorem (Leo Vince má podstatně menší katalyzátor)
Nejslabší stránkou motorky je podle mě přední vidlice, kvůli který se motorka v zatáčce nechá snadno "rozhodit" a rozhoupe se, na což je potřeba si v rychlosti dávat pozor. Přední brzdy taky nejsou (alespoň oproti Duku) nic moc, navzdory dvojitým kotoučům. Trošku pomohlo vyměnit origo destičky za Brembo, ale brzdy jsou pořád trochu gumový. Myslím si, že tohle jsou věci kde se Yamaha snažila na motorce trochu ušetřit.
Motorka je podle mě ideální na středně dlouhé trasy i do města, protože je krásně ovladatelná. Na delších trasách se projeví pro mě ne moc pohodlné sedlo a neexistující ochrana před větrem, ale jinak je jízda skvěle pohodlná (a stylová ;)).
Super motorka a tato britská zelená mi pořád přijde nejlepší barva průjezd zatáčkou ve stylu
Krasna barevna kombinace stroje
Moc dobrý výběr. Gratuluji. Také jsem o ní vážně uvažoval. Brzdám by mohlo pomoci vyměnit hadice za pancéřové. Nejsem odborník, ale na Guzzi and Vespě panceřové jsou. Možná někdo z čtenářů poradí. Užívej krásnou Yamahu
Krásná