rychlý spíš naháč než motard
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Pro mne super posed , obrovský rozdíl mezi jednotlivými jízdními režimy , v režimu sport asi nejagresivnější reakce na plyn ze všech mých motorek , tvrdší spíš silniční podvozek , vyšší hmotnost (220 kg) vás odradí od motardového stylu jízdy
Doplňky na motorce - kufry , gelové sedlo
Recenze
Motorku jsem si kupoval jako druhou k superbiku (GSXR1000 K6). Příjemná ergonomie pro třeba jen krátké pojížďky po městě . Vyzbrojil jsem ji také kufry a gelovým sedlem takže cestování bez potíží , můj nejvyšší denní nájezd je po dálnici 950km a bylo to naprosto v pohodě. Samozřejmě ochrana před větrem odpovídá náháčům bez štítku , přibližně do 180ti v pohodě, pak to začne být složitější, vítr se mi opírá do ramen a přenáší vibrace na řidítka. Můj osobák na tomto biku je 220km/h .
Jak už jsem psal je možná trošku vyšší, ale jízdou připomíná spíše naháče , podvozek je tvrdší , naladěný jednoznačně na silnici. Zvláště markantní to je když zkusíte nějakou štěrkovou cestu. Samozřejmě je nutno doplnit ,že ji nechávám, v podstatě podle výrobce, obutou do sportovních pneu (něco jako Dunlop Qualifier). Motor jde výrazně od spodu, v režimu Sport má fakt agresivní reakci na přidání plynu. Mám první verzi bez kontroly trakce , bez režimu Rain by to za mokra bylo jen těžko zvladatelné. Hmotnost je standartní zase k naháčům. Motard by podle mne měl být mnohem lehčí . Měl jsem možnost svést se na KTM SMC a to je výrazně hravější bike. Dorso je spíš tak něco mezi sportovním a cestovním naháčem.
Krásná motorka s charakterem a úžasným motorem 10b