Po velké cestovní motorce jsem si dopřál taky jednu pro radost. Ale i cestovat se na ní dá.
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - dobrá domluva, žádné levárny.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1050: Žádný v pěkném stavu.
První dojmy - Jede to jako číča! Pocit jako na motardu. Motor!!! Podvozek klasika japonec bohužel...
Motorku bych doporučil pro - Moto pro spíše pro pokročilé, které bude bavit motarový posez a projev motoru.
Doplňky na motorce - Vyhřívané hefty Korso
Cestovní plexi PUIG - vypadá celkem dobře a opravdu funguje
Displej s funkcí Car Play (už nechci nechávat telefon venku na řidítkách)
Zadní tlumič od Shock Factory - za tyc peníze nejlepší investice ever.
Recenze
Update po další sezóně
Proběhl velký servis včetně repase přední vidle.
Nad podvozkem jsem definitivně zlomil hůl a koupil si na míru vyrobený tlumič od Schock Factory. Po doštělování přední vidlice je to najednou nebe a dudy! POdvozek drží naprostor perfektně...jede jako po kolejích. Zmizela nejistota v rychlých táhlých zatáčkách. Stejně tak vlnění nad 160 km/h. Upgrade podvozku tedy vřele doporučuji!
Update po 2500 Km:
Tuhle motorku jsem hledal dlouho. Pro mě téměř dokonalá. Jezdím neustále s rohlíkem od ucha k uchu. Ten motor je prostě poklad.
Po těžkém zvažování jsem se rozhodl prodat svoji téměř novou Kawasaki Versys 1000. Přišlo dítě a rozhodli jsme se letos stavět dům...byla by škoda aby se na ni několik let prášilo v garáži (a každá Korunka se teď hodí).
Volba pak nakonec padla na Yamahu Tracer...první verze se mi vždycky strašně líbila. Krásná štíhlá lehkonohá motorka, za kterou by se nemusela stydět ani Ducati. A ten MOTOR!
Ta je pěkná
A podle mého názoru i nejhezčí barvy - červená a zlatý vidle