Univerzální pohodlná motorka ideální na cestování
Motorka koupena od Moto-Barn (Medlešice) - Prodejce vše zařídil, STK, přihlášení na značky.
Výborná komunikace, doporučuji.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tracer 9 / 900: vysoká cena
První dojmy - Motor V4 je jiná liga, táhne odspodu, ale v 7 tis. začne vrčet a letí jak splašenej. Pohotovostní hmotnost 240 kg není po nasednutí při jízdě znát. Motorka hned padla do ruky, nasednout a jet :)
Motorku bych doporučil pro - Cestovatele, pohodáře co si rádi občas zasportují, motor se rád točí :)
Doplňky na motorce - Stavitelné páčky
Blastery na řídítkách
Zásuvka USB na dobíjení telefonu, navigace
Jiná řídítka a představec, v originálu zakrytováno plastem jak u skůtru.
Komplet boční kufry + topcase od GIVI
Vyšší plexy PUIG
Padací protektory
Centrální stojan
Recenze
Motorku jsem vybral jako náhradu za už postarší cestovní stroj 650 V Deauville, kde už přece jenom byl znát věk, nedostatek výkonu, účinnost brzd atd.
Člověk si nemusí na nic zvykat jak je u Hondy zvykem, sedne a jede.
Jediná záludnost je v ovladačích, jelikož kvůli designu je přehozeno umístění klaksonu a ovládání blínkrů, kdy blinkry jsou dole a člověk jak je navyklý z jiných motorek tak prvních pár kilometrů prostě vezme po paměti za spodní tlačítko a zatroubí.
Další komplikace je v použití magnetického tankvaku, boční kapotáž zabíhá až vysoko na nádrž a přesně v místech kde jdou magnety, takže instalovat tankvak jsem radši ani nezkoužel, aby někde neulítnul.
No a pod sedlo nic nedáte, tam není místo ani na zámek. Žádné schránky jako u předchůdce taky nejsou k dispozici, což u cesťáku trochu překvapilo.
Každopádně všechny tyto malé mouchy vynahradí skvělý V4 motor, který u konkurence skoro nenajdete, pokud tedy nemáte k dispozici půl milionu na itala.
Mororka se skvěle vodí, motor má dost síly a hmotnost skoro 1/4 tuny není při jízdě vůbec znát.
Brzdy také skvěle odvádí svojí práci a s motorkou si hladce poradí.
Na cestování skvělá volba, můžu vřele doporučit.