černá klasika bez chromu, co se oklepe a vyrazí vstříc zákrutám.
Motorka koupena od Standa z Třebíče
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V7 850: Byla dražší, počkám dvě sezony
Moto Guzzi V85 TT: Byla dražší, počkám čtyři sezony
První dojmy - Kladivo. Klepe se to a vrtí se. Je menší ale po letech na mopedech a maxiskůtrech si užívám řazení a začínají mě zdravit i japonské motorky. Na skútru jsem byl pro ně plebs.
Motorku bych doporučil pro - Je to taková klasika co má ráda zatáčky a nestrávíte celej den leštěním chromu.
Doplňky na motorce - Plexi origo Guzzi, Nosič GIVI , Padáky Givi.
Recenze
Moto Guzzi je prostě jiná motorka.
Miluju Itálii a Moto Guzzi již od dětství. Za to může pionýrský tábor v Bibione, pod taktovkou JZD Slušovice. Guzzi tam byla nejrozšířenější motorka a v té době u nás byla max Jawa 350 a později eMZeta.
Zatím se seznamujeme a šla rovnou na přezutí.Pneu bylo původní. Nasadíl jsem DUNLOP ARROWMAX STREETSMART co se dávají na novější model(850).
Posed napohodu, výkon naprosto dostačující, brzdy odpovídající, v zrcátkách vidím peckově. Jezdím v poklidu a Guzzina splňuje vše co o od ní očekávám.
Za týden ji prověřím v Alpách tak dám vědět.
paráda
tak ať ti Guzzi slouží k samé radosti
dobrá volba, moc pěkná motorka
Paráda! Gratuluji! Alpy si užij, nutit se tam určitě nebudeš, máš do takových podmínek, řekl bych, jeden z nejzábavnějších motocyklů!
Ať dělá jen radost!