Motor je masakr, musel jsem sáhnout do podvozku, aby to spolu ladilo
Výška jezdce: 194 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: Špatné kusy, hodne předražené k jejim stavům
První dojmy - Zátah. Ma to nejvyšší krouťák od 8 000 a nejvyšší výkon ve 12 000. Tohle otáčkové spektrum je masakr.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho lepšího, než jsem já. Umí to strašné moc. Já spíš krotím šelmu.
Doplňky na motorce - Zmena zadní pružiny K-tech 95N, přepístkování zadního centrálu i vidlic vnitřky K-tech. Od té doby moto funguje skvěle jak na rozbitých silnicich, tak i příležitostně na okruhu. Přepákování stupaček PPtunning, repase predních brzdičů a výměna za lepší desky s brzdovkou 5.1. Teď vše sedí, jak má.
Brzdová pumpa Brembo RCS 19 corsa corta. K&N vzduchový filtr.
Recenze
Je to ultimátní superbike,
Už to není jako starší Fireblade, ani R1 z 2003, aby se na tom dalo skoro cestovat. Muselo se udělat sposty uprav, aby to zvladalo silnice. Ale jinak spolehlivost a zábava je top.
Když někoho povezete v zadu, jede to furt na zadní.
Jsem vyšší a větší postavy, muselo se dát i přepákování.
Malá rada, nekupujte žádné laciné, jsou to vyložené peníze. Sice to tam naistalujete, ale od originálu se moc neposunete.
Dále plexi Puig, podvozek K-tech, velký servis s ventily, seřízení geometrie, ochrana kartéru GBRacing, rozšířená racing řídítka uprava serioveho tlumiče řízení Öhlins na race (původní má díru ve ventilku, aby při maximálním utažení nebylo nebezpečně utaženo.
Tohle musí být hodně velké krocení šelmy ať slouží
Hukot, krásná motorka!! Tak hlavně kolama dolů a brzdit včas před zatáčkou - ono pomalu se dá projet nakonec všechno
Za odvahu. Za statečnost.