Po roce se svou starou SV 650 (a moji novou manželkou :D) jsem naznal že pokud budeme jezdit více ve dvou lidech na výlety, babka nebude to pravé ořechové. Ačkoliv výkonu má stále po těch letech dost, je radost s ní jezdit a jsem s ní za ty roky sžitý.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 Fazer: Vyšší cena, výkon co by mě nutil prasit, často vylítané kusy
Suzuki GSX 1250 FA: Stejná technika, hezčí design ale vyšší cena o 25%
Yamaha FJR 1300: Už dost velká a težká
První dojmy - Přišel jsem k prodejci a ten mi ukázal prakticky novou motorku, co má sice 60 000 km ale ve stavu v jakém jsem zatím žádné moto nekupoval. Původ ČR, serviska, ani žádné známky opotřebení nebo poškrábání od kamíků a podobně... no koukal jsem jak blázen. Při manipulaci na místě člověk cítí tu masu železa, naštěstí je težiště relativně inteligentně rozložené a není moc vratká. Na hlavní stojan ji dostanu a to asi tak stačí. Testovací jízda byla na mokré cestě a byl jsem upozorňován na velký krouťák a ať si dávám bacha. Obavy byly naprosto zbytečné, reakce na plyn je dost plynulá a s trochou nadsázky by s touto motorkou mohlo jezdit i dítě. Po pořádném otočení pravé ruky se ale dějí věci... Ale je to stará dobrá suzuki, hodně mi to ovladatelností připomělo SV 1000 ale posaz je jiný, dost vzpřímený a řídítka jsou poměrně úzká na dnešní poměry, možná je bude čekat výměna za ty co mám na SVčku.
Doplňky na motorce - Koupeno s : Plexi MRA Vario, vyhřívané rukojeti, držáky se 3 kufry, padací rám, upravené sedlo
Druhý den co jsem ji měl dostala laďák a konečně slyším motor
Recenze
Zatím vyjetá první nádrž, orientační spotřeba 5 l/100 km většinou výlety ve dvou, což je super. Poslední dílek znamená dojezd cca 100 km
Ovladatelnost je při té váze naprosto v pohodě, možná díky té hmotnosti i lépe sedí na cestě. Upravené sedlo od předchozího majitele je pěkně ergonomické ale mohlo by být klidně i měkčí.
Uvidíme co přinesou další kilometry
Pěkná mašina, přeji hodně najetých km bez nehod a ať ti dělá jenom radost