K řadě GS není třeba říkat mnoho, ale i přes to je to za mne nejpohodlnější a nejspolehlivější cestovní enduro, se kterým se nemusím bát vyrazit kamkoli, bez ohledu na počasí a kvalitu cest.
Motorka koupena od FIRMA:RENOCAR (Brno-Slatina)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Jistota, ovladatelnost, pohodlí, dynamika, skvělé brzdy, světlo jak pohledově, tak výkonově. Věděl jsem do čeho jdu, ale i přes to jsem byl mile překvapen. Jakmile si zvyknete na ovládání blinkrů, otvírání a zavírání víčka nádrže, můžete si jen užívat. Jediné, co bych uvítal by byly podsvícené ovládací tlačítka, protože než si je ošaháte a zvyknete si, kde se co nachází, tak třeba v noci není příjemné se místo jízdy soustředit nebo vzpomínat, kde bylo tlačítko mlhovek nebo dálkových světel.
Motorku bych doporučil pro - Téměř pro každého, ale nejvíce pro ty, kteří chtějí cestovat ve dvou bez omezení, s možností mít s sebou, vše co potřebujete ať již chcete kempovat, spát v lese, nebo naopak na hotelech, a bez nutnosti řešit jakou cestou jet.
Doplňky na motorce - LED hl. světlomet, mlhovky, vyhřívané hefty, kufry SW Motech, ochranné prvky od Touratech, SW Motech.
Recenze
Měl jsem a stále mám R1150 GS, ale chtěl jsem něco novějšího, pohodlnějšího, a hlavně nového, kde místo servisu budou moci ušetřené peníze dát do cestování.
Vyzkoušel jsem i jiné modely a značky, ale jak si zvyknete na BMW, tak na každé jiné značce najdete hned spoustu věcí proč tu či onu ne. Na BMW téměř bez rozdílu modelu je vše tak nějak intuitivní. Po prvním nasednutí a jen pár kilometrech máte pocit, jako byste to vše již znali, posed je příjemný a pohodlný, ovládání intuitivní. Jízdní vlastnosti za mne perfektní, motorka jde sama do zatáček, brzdy jsou bezkonkurenční, jistota jak na silnici, tak na polních i lesních cestách. Zde je třeba podotknout, že vás brzdí jen myšlenka na to, že máte novou motorku za nemalý peníz, a určitě ji nechcete nejen někde položit či odložit, ale hlavně ne škrábnout. Ano, možná jsou silnější stroje nebo třeba lehčí, ale pokud chcete cestovat ve dvou, pohodlně a nepřemýšlet, co by vás mohlo zastavit, pak je to nejlepší motorka. Jasně RT je pro někoho lepší volba, ale nenabalíte na něj tolik jako na GS, a pokud před vámi zmizí asfalt, tak se vám chtít pokračovat moc nebude. Na GS tohle vůbec neřešíte.
"Na BMW téměř bez rozdílu modelu je vše tak nějak intuitivní. Po prvním nasednutí a jen pár kilometrech máte pocit, jako byste to vše již znali, posed je příjemný a pohodlný, ovládání intuitivní. "
, a mohu jenom potvrdit, nic lepšího zatím nikdo nevymyslel.
Do kamene vytesat !
Kdysi , když jsem šílel po naháčích a viděl fotku GS - kachní zobák - jsem si říkal "tohle nikdy!"
Pak jsem si ledaco prošel a skončil na GS .
Mám stejnou zkušenost: jednou BMW, navždy BMW. Mám už třetí, pokaždé jinou, vždy ale boxer 1170ccm. Tahle motorka s kardanem je tak spolehlivá, příjemná na ovládání a údržbu s nízkými náklady že je nepřekonatelná. Měl jsem Ducati, Cagivu, Kawasaki, Suzuki, Yamahu, Aprilii a vždy ten baworak vyhrál.
Pašák moto, i ta barva jako Triple Black. Hodně kilometrů přeji.