Po prvním projetí láska na první svezení cítil jsem se na ni moc dobře a pohodlně.
Motorka koupena od Honda Bartyzal
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger Sport 660: Nebylo možno projet
První dojmy - Posaz mi sedl DCT take po prvních km bylo rozhodnuto. Přechod ze skútru Honda SW T400. Chtěl jsem kvůli častému ježdění ve městě automat. Motorka mi okamžitě sedla do ruky a krásne se ovládala obrovskou výhodou pro mne automat. I když jsem původne chtěl o něco víc kW nakonec mi nechybí. Tigera 660 jsem měl původně jako číslo jedna bohužel nebylo možno v červnu půjčit a lehce jeta v Praze mi utekla o pár dní. Zakoupeno s najetymi 1300 km de facto nová po prvním servisu a s několika doplňky.
Motorku bych doporučil pro - Pro začínající i zkušenější co nepotřebují výkon. Ale pro šetřílky protože spotřeba je luxusní.
Doplňky na motorce - Padáky kufry snad hlavní i boční vyšší plexi givi.
Recenze
Od června najeto cca 5000 km a maximální spokojenost, stále si užívám stroj předchozí SW T400;je také velmi pohodlná ale tohle je úplně jiné svezení nejen výkonem ale hlavně ovládáním chováním v zatáčkách. A ta spotřeba ano u moto řešit spotřebu je asi zbytečne, ale jezdím i dost často účelně z bodu a do bodu B a to pak spotřeba lehce nad 3 litry potěší.
Skvela masina. Jeste kdyby k tomu dali stejny displej jako u Horneta a jdu do ni.