Někde jsem slyšel, že prý se ke GS musí dospět...tak jsem asi dospěl.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Jak to popsat...na první pohled obří motorka, po rozjetí však docela lehce ovladatelná, podvozkově neskutečná hlavně na rozbitých cestách, určená k neomezenému cestování.
Doplňky na motorce - Vzhledem ke své výšce jsem šel do origo sníženého sedla a pár dalších doplňků a samozřejmě nějaké ty chrániče chráničů musely být.
Recenze
Bez jakékoliv předchozí zkušenosti s dvouválcem (vždy byly čtyři hrnky) byla první jízda hodně rozpačitá. Ale jak člověk pozná tu duši dvouválce, rychle si přivykne. A podvozkově podle mě bezkonkurenční...na nerovnosti je to parádní žehlička.
Velice pohodlná na cestování jak pro jezdce, tak i spolujezdce, i když objektivně musím říct, že předchozí litrový Versys byl pro spolujezdce ještě velkorysejší co do místa i pohodlí sedla.
Na velikost motorky a její váhu mě hodně překvapilo, s jak malou spotřebou se dá jezdit. A je úplně jedno, jestli člověk jede sám nebo naložený s baťůžkem...rozdíl je minimální. S obrovskou 30l nádrží jsou pak i legrační zážitky na pumpách, jako když byla pumpařka překvapená, kam jsem na motorce dal 28,5l a myslela, že mi markuje jiný stojan od auta.
Víc asi k této motorce není třeba psát...myslím, že zcela splňuje definici dokonalého univerzála.
Jediné mínus je, že zejména zadní část motorky se za deště neskutečně zas..e až na místo spolujezdce, a to včetně něho, když tam sedí, což u motorky určené k dalekému cestování cestou necestou dost překvapí. Ale nějaké ty doplňky od Aliho to výrazně zlepšily.
taky chci
Zajímalo by mě bližší srovnání s litrovým Versysem, kterého mám taky Asi to bude dost velký rozdíl, už jen 2V vs. 4V a jiné řešení podvozku...
Na dlouhy cesty po evrope podle me opravdu super stroj.
jooo, tak nejak je to s GSA