Je to ex Sršňova stavba Rally ze sériového eRka, chtěl jsem něco zánovního...
Výška jezdce: 196 cm
První dojmy - Pohledově proti královně menší mašina, ale po zkušební jízdě výška posezu odpovídá královně, lepší těžiště, bohužel menší motor a zátah královny odspodu je holt znát. Rally podvozek , zdvihy 270mm - pecka...
Doplňky na motorce - Od Pepy už to bylo v podstatě Rallýčko, takže podvozek Xplor Pro 270mm zdvihy, Akrap výfuk, kat-off, kokpit Radegarage, já jsem dal jiný blástry, navigace Carpe Iter, přídavný zadní nádrže Radegarage, kovaný úzký kola Haan Wheels, nový tvarovaný kotouče od motokotouce.cz, tlumič řízení Scotts, molitanovej předfiltr Twin filter, polepy, jiný hrdlo a víčko hlavní nádrže.
Recenze
Koupeno na začátku prázdnin, pár prvních jízd bylo o vzájemném poznávání, je pochopitelný, že člověk pořád srovnává s bývalkou, zátáh a spodek litrovýho véčka, to je prostě návykový, ta reakce na plyn je tady trochu jiná, ale 200kubíků objemu prostě musí chybět, ale lenoch to rozhodně není, rozložení těžiště a váha víc dole je hodně znát a dává pocit celkově menší hmotnosti. Co je pro mě hlavně na dlouhých cestách výhoda je celkem výrazně menší spotřeba, tudíž podstatně větší dojezd. Dlouhodobě s naloženou mašinou 4,6 l /100 , na Sahaře jsem se dostal i na 3,9 ! a přitom tempo svižný. Dobrý interval na olej...
V září jsme s parťákem trošku pojezdili po Africe, jeli jsme do Dakaru k Růžovýmu jezeru, na cestování super mašina.
pěkný pěkný
Krásný to máš kámo
Parádní kočka, ať ti slouží a těším se na hromadu reportů z výletů po světě