Malá svižná dáblice na oko ostudu taky neudělá
Výška jezdce: 168 cm
První dojmy - Vzhled k tomu ze predchozi byla gsr tak nastupce do ruky padl. Prvni dojmy byly v zimě takze kromě radosti spíš jen dojet domů
Recenze
Vzhledem k moji výšce nebo spíš nížce ?.. Jsou ideální volbou male nahaté motorky popřípadě chopper/cruiser ale do toho jsem ještě nedospěl.. K jízdě motor na 750 parádní aby ne když základ tvoří legendární K5 brzdy malinko slabší přesto že 4pistek ale slabší v uvozovkách proti strojům před 10lety je to pořádný posun. podvozek je naladěn spiš na sportovní jízdu a tomu odpovídá i ovladatelnost staci si pomyslet kouknout za roh a sůza se tam žene sklopená pod plynem.. V Alpských zatáčkách je jako doma a cim vic za sebou tim líp.. Jen tam dojet je tak trochu za trest.. Když už kvůli ničemu jinému tak sedlo moc dohodli nepobralo ale pro sportovni jizdu je idealni.. A spotřeba koho by to zajimalo že jo.. Ale do 6,5 pri točkach do bezvědomí a na dědka umi i 4,5l. Tomu odoovida nízkonákladová údržba. Se spolujezdcem upřímně nevim, ale vzhledem k tý trestný lavici v zadu asi nicmoc.. Zato úložny prostor je pod nim paradni.. Kroně povine vybavy se vleze i zámek na kotouč, pavouk + gumycuky a zásuvka usb.. Je jen škoda že z evropy tyhle stroje pomalu spís teda rychle mizí.. Na vině je co jineho nez unijní normy..
skvělá volba , tak ať ti dělá jen radost draku
Dobrá mašina