Dělá prostě radost . Těžko se věří že je jí tolik let. Na silnici se jí líbí a český cesty zvládá super.
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 850: 850 Karbec , 5tikvalt ,převodovka jak u V3S. 900 vstřiky , 6kvalt ,převodovka hladší
První dojmy - První jízda - první silná motorka. S přidáváním plynu klesala odvaha a začínal jsem ubírat . Byl jsem rád za sedlo s výřezem které mě zastavilo abych neklouzal na místo spolujezdce.
Motorku bych doporučil pro - Dá se jet svižně zatáčky i v klidu kochačka. Delší cesty zatím nemám vyzkoušené max do 150ti km a to v naprosté pohodě sezení příjemné pohodlné nechce se z toho slejzat.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi , nástavec na Plexi , Ukazatel zařazene rychlosti , přídavná led světla ,led blinkry + jiné relé , Blastery z GS, Jiné sedlo s výkrojem , Padací rám origo , CNC páčky štelovací, dekor. podložky pod šrouby , barevné šrouby na části kapotáže.,Zásuvka USB s teploměrem , 15z kolečko ,Výfuky Storm Black Oval , K&N vzduchový filtr.
Recenze
Nemám moc s čím srovnávat , přesedlal jsem z Babetty 210 :D oproti bábě o něco větší výkon , spotřeba oproti bábě o 2,5 litru víc a hůř se oproti bábě parkuje :D
Začínal jsem s ní jako s první velkou motorkou .
Plyn byl ze začátku uskákaný a pod 3 tisíce se to kuckalo .
Po pár úpravách (vyřazení klapky v sání ) a narovnání ,,heftu" už je dávkování plynu plynulejší .
+ 15z kolečko a synchronizace klapek = cukání zmizelo
Po pár jízdách sedla do ruky a výkon už přijde akorát.
Volbu TDM bych neměnil .
edit
Po pár tisíc km jsem čím dál víc spokojen. Co dostala nový výfuky Stormy + K&N filtr to je prostě radost se jet projet. I když bylo venku třeba 6°C pořád to byl super zážitek.
Jsem rád že jsem zvolil tuto variantu.
Na silničce by byl člověk víc uskákaný a drapáku ( i když neprávem ) nevěřím na asfaltu v náklonu. TDM pro mě ideál