PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník RiosCZE
Vloženo 29.4.2024
Aktualizováno Včera v 09:53
Zobrazeno 1 631x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Plně vybavená motorka s cestovním duší, která mě hned zaujala svým designem a né moc obvyklou barvou. Nejde o žádnou kudlu, ale o cestovní stroj.

Více fotografii

Motorka koupena od www.redbikes.cz - Prodejce zaslal předem jak fotky, tak video motocyklu. Na místě nás nechal v klidu motocykl prohlédnout a následně i projet. Motocykl poté za poplatek přivezl. Vše dle domluvy.

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Vzhledem k tomu, že měřím cca. 181cm, tak mi tento stroj sednul svojí velikostí a pohodlnou pozicí posezu. Motorka mě ve své kategorii zaujala svým designem a hlavním kritériem bylo též vybavení pro cestování. Při prvním svezení mi výkon přijde dostačující a pozitivním je též nižší spotřeba paliva. Oproti V4 je tento řadový dvouválec trošku uvibrovanější, ale je to o zvyku. Určitě to půjde pár věcma trochu vyladit.

Doplňky na motorce - Originální boční kufry, hlavní kufr GIVI V47, originální přídavná světla, držák navigace tomtom, ochranné padáky, ukazatel rychlosti.

Recenze

V minulosti jsem vlastnil stroje Kymco Zing 125, Yamaha XV 535 Virago, Kawasaki VN800 Classic, Honda VFR 800 VTEC, Aprilia RST 1000 Futura...a po desetileté odmlce (absence garáže, založení rodiny, zařízení bydlení) jsem začal uvažovat jaký stroj pořídit. V hlavě jsem měl kritéria víc vzpřímený posez, né moc vysoká váha stroje, spotřeba kolem 5 litrů, pokud možno již s kufry a v neposlední řadě moderní design. Mezi stroji, které jsem porovnával či měl v hlavě byly V-Strom 650, Versys 650, VFR 800 Crossrunner. Jeden den jsem měl jet omrknout VFR 800 Crossrunner, ale majitel si prodej den před prohlídkou rozmyslel. V-Strom jsem měl možnost i projet, ale tam mě moc neuchvátil design. Pak se objevil žlutý Versys a já věděl, že se na tu motorku musím jet přes 1/2 republiky podívat. Při prohlídce se mi stroj líbil a po důkladnější kontrole stavu stroje, projetí motorky po okolí a zvážení věcí, které je potřeba na motorce ještě dořešit, tak jsem se přesto rozhodl, že stroj vezmu a následně si nechal stroj přivézt prodejcem.

Vzhledem k tomu, že renovuji garáž včetně podlahy, tak zatím žádné dojmy z jízdy nemám a místo toho jsem se pustil na zahradě do servisu. První servis proběhl výměnou svíček, vzduchového filtru, olejového filtru, oleje, chladící kapaliny a brzdové kapaliny. Dále jsem se pustil do důkladného očištění řetězové sady, která to fakt potřebovala, hlavně kolem malého kolečka. Dále jsem přidělal tzv. "zobák" na přední masku. Mám v plánu udělat detailnější kosmetiku stroje a nechat stříknou plastové kryty na kufrech.

Po předchozím servisu motorky jsem zjistil, že jsem si rozhodil senzor přídavných klapek (chyba 32). Po prostudování servisního manuálu jsem jej za pomocí voltmetru nastavil tak jak má být a chyba zmizela.

Na motorce jsem již ujel cca. 500 km a mé první dojmy jsou vesměs pozitivní. Výkon stroje je za mě dostačující, protože nejsem žádný střelec, tento typ motoru je oproti V4 trochu víc rozvibrovaný, což jsem samozřejmě věděl, a co se týká posezu jezdce, tam jsem zjistil, že kloužu dopředu na nádrž. To jsem vyřešil přizvednutím přední operné části o 12mm za pomocí vytisknutého kusu plastu.

Další dojmy napíšu zas příště.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Beryano
Beryano napsal 03.05.24 v 11:32 10b.

Dobrá volba, ale nesedej na litra ať ti to jezdí

Vladounreal
Vladounreal napsal 03.05.24 v 10:46 10b.

V té žlutočerné je to pecka a na Versys opravdu neobvyklá barva. Tak a´t ti dělá jen samou radost

Jojko
Jojko napsal 01.05.24 v 17:48 7b.

Ten zoban tam sedí

Milan1963
Milan1963 napsal 01.05.24 v 17:12 10b.

Krasavice, at' dělá radost.

Více komentářů



TOPlist