Po přechodné době s Banditem 650 jsem usoudil že na moji tělesnou konstituci a mé specifické zdravotní dispozice potřebuji cos jiného.
Motorka koupena od FIRMA:FOMI (Vendryně) - Výborný přístup, dobrá dohoda, výběr příslušenství - fakt super
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - První dojmy? No jelikož jsem na motorce vůbec do koupě neseděl - nejezdil, tak jsem měl obavy jak to dopadne. Navíc přechod z Bandita jsem netušil co nastane. Po předávce jsem nastartoval, dooblékl, nasedl, dal D a v ten moment jsem věděl že to bylo správné rozhodnutí. Posez jak na enduru ze kterého došáhnu na zem, perfektně čitelné reakce od prvních metrů. DCT - masakr, 11 hvezdiček z desíti.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nepotřebeuje nutně řadit a stresovat se jestli něco neposral. Pro toho kdo si chce jízdu užít a kochat se Vhodné i pro lidi menšího vzrůstu ;)
Doplňky na motorce - K moto dokopuen paket Comfort:
- vyšší plexi - nevěřil bych ale i při 160 jsem jel s překlopenou helmou a nefoukalo - jen to stáčelo na ramena
- vyhřívané hefty - origo, takže nerozeznatelné od obyč, integrované i do LCD, takže vidím jaky stupeň je zapnut
- hlavní stojan
- deflektory na nohy - ty poznám až za deště, mělo by to stáček proudy vody bokem
Ještě mě čeká nosič Shad ať si můžeme měnit kufr s Banditem, pak deflektory na ruce a nějaká hrazda na GPS
Recenze
Na Banditovi je sice posez fajn, ale přece jen jako naháč je trochu nahrbený, větší váha jde na ruce, pokud jedu s baťužkem (což mladší syn využiva kdy může), tak při každem brždění veškerá váha stlačena do dlaní, takže co pár minut mravenci :(
Takže když starší syn dorostl do 35kW, tak Bandita seškrcen a já vybíral.
Nejvíce za celou dobu jsem si užíval s Gilerou Nexus 300, ale 300 byl i kámen úrazu, ideál tak 500 a výš. Na Motosalonu jsem si prozkoušel kde co, nejvíce mi posedem sedí takové retro, bobry apod, jenže tam je pro mě další problém, spojka - po delší době mě i levá ruka bolela jak čort a hlavně konečky prstů protože mám prsty krátké :D
Takže nakonec jsem pošilhával po něčem s DCT, samozřejmě jsem pokukoval po X-ADV, ale tam bohužel byla cena mimo možnosti. Rebel nemá ochranu proti počasí a je nepraktický. Takže NC750 byl jasný sňatek z rozumu :D Automat, uložny prostor, spotřeba do 4 litrů co více si přát.
Včera první výlet se synátorem na Makov, udělal jsem dobře, cestu jsem si užil jak nikdy. Cesta tam mod standard, pohoda, zpátky přepnuto na Sport a začly se dít věci.
Otáčky jinde, tah motoru, prostě jak jiná motorka. Na hubě rohlík jak malé děcko.
Četl jsem o slabých brzdách, no - mám 90kg, synátor 40 a že bych byl někde na štíru bych neřekl, nehledě na to že při sport režimu to brzdí naplno motorem - je pravda že zajíždím a nebrzdím na krev, ale myslím že po zajetí pujde i zastavit na předním kole.
Jak se trochu více seznámíme tak ji vytáhnu i na šotolinku - ta mě láká a trailové pneu to ještě podporujou :D
Takže NC špica, ještě dovybavit doplňkama a jezdit, jezdit, jezdit ...
Je to super motorka, univerzál, DCT s tímto motorem šlape jako hodinky + praktický úložný prostor. Dobrá volba .
Ahoj, vždycky to byl univerzál. Mám starší model 2019 s manuálem a veliká spokojenost. Spotřeba do 3,5 litru, je to super společník. Ať Ti dělá jen radost .
Super stroj, za mě v současnosti jeden z nejlepších univerzálů. Ať slouží.
Skvělá volba
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu