Moje první motorka ( dobře skůtr ) . Jezdí velmi pěkně, ale nemohu porovnávat.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - První jízda - únor - 8-14 stupňů. Oblečení nic moc a 256km. Dva dny jsem se rozehříval,ale byla v garáži a to mě hřálo. Nemůžu nijak srovnávat, ale jsem z jízdy na tomhle stroji naprosto unešenej. Do práce to mm 36km a jezdím denně. Proč jsem to neudělal už dřív ...
Průměrná spotřeba - 1.52 l/100km
Recenze
Výběr padl na tento model hned z několika důvodů. Ve své třídě je jedna z největších a je více vidět. Díky své velikosti si při jízdě připadám jistěji i ve 100km/h. Stejně na okrskách ryhleji nejezdím.
Další veliké plus vidím ve spotřebě, která je kolem 2,2l/100. Při jízdě a vytaženém plexi až nahoru se dá pěkně schovat a při mírném dešti člověk nemokne tak moc.
Myslím že komentovat akceleraci na téhle kubatůře asi moc smysl nemá, ale kdejakej dědula ve fábii nestíhá :). Brzdí taky moc pěkně a v zatáčkách sedí dobře.
Co se týče prostoru na věci, tak podsedlovka je veliká díra na dvě helmy a to mi scela na denní jízdy postačuje. Mám model bez kufrů, ale už o něm trochu uvažuju, na delší cesty.
A máme tu první upgrade. Dokoupen horní kufr. Byl to boj, ale nakonec vítezství, kufr sedí. Původní madla pro spolujezdce byla plastová :), to jsem fakt nečekal. Nerozvážně jsem si koupil kufr i splotnou a šroubama. Celej natěšenej ( ten pocit asi všichni znáte ) jsem si udělal čas a že to tam pěkně přidělám. Ale tachyba byla v tom, že asi bývalej majitel trochu kouzlil. Moje Forza je dovoz z Francie a někdo asi něco podělal. Srouby, kterejma jsou madla připevněný k motorce, tam měl narvaný přes závit a ty madla neměly ty vnitřní díry pro připevnění plotny. tak jsem začas schánět origo madla. Sice jsem musel upravit závity a použít neorigo šrouby, ale kufr drží, jako skála. Tak že spokojenost. A Myshoid měl pravdu, měl jsem vzít rovnou Forzu s kufrem :))
Krásná barvička, hned po té jejich vínové druhá nejvíce. Jinak dle mého byla chyba nepořídit si kufr hned od začátku, jednak je pěkně skůtřík barevně sladěn, velké plus je bezklíčkové otevírání a Forzička pak vypadá tak nějak kompletněji navíc k těm pár set litrům prostoru po sedlem se vždy hodí nějaký ten hektolitr pro bagáž navíc ? Osobně jsem si ze začátku ten kufr také nepořídil a dneska toho lituji, nemohl jsem potom sehnat v mé barvě (černý klavírní lesk) tak jsem musel jít jinou cestou.
Každopádně ať dělá radost, po přesedlání ze starého neznačkového stroje na Forzičku nemohu sundat úsměv z tváře a doufám že to máte stejně?