Kus motorky,super zvuk a dobrý zátah motoru, pěkný vzhled ale rozborka těch plastů-hrůza...
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo: na mě zbytečně \"velká\", hmotnost, cena starších kusů
Honda CRF1100L Africa Twin: vyšší cena, elektronika, display
První dojmy - Jednou to přijít muselo, prostě jsem chtěl tu novější Afriku zkusit : ) Po prodeji Tenerky se jedna usadila u mě v garáži : ) . Oproti Tenerce ,ze které jsem přesedlal, lepší posed, sedlo na tenerce trochu prkno, nádrž dobře tvarovaná ,na nohy nefouká. Dobrý zátah motoru, plynulý výkon, žádný kopanec . Ještě lankový plyn, na Tenerce dost škubal ,než jsem to vychytal. U Afriky mi to přijde vyhlazenější, asi můj pocit... Super zvuk už při originální koncovce,na moto už při koupi laďák Remus, takže ještě krapet vymazlenější zvuk + nižší váha : )
Motorku bych doporučil pro - Je docela těžká, ale dobře ovladatelná. Myslím, že kdo má rád cestovní endura, tak nebude mít problém se s ní sžít : )
Doplňky na motorce - Pří koupi doplňky žádné.
Postupně přibývají...
Hlavní stojan (pro mě povinný doplněk), horní padáky Heed, spodní vlastní výroba, chrániče páček+nastavitelné páčky, sklopné zrcátka, držák telefonu DR2, 12V zásuvka s voltmetrem, kryt motoru Heed.
Recenze
Po odskočení k Yamaze opět u Hondy : )
Koupená jako ojetá s nájezdem 53500 km, bez doplňků,
Zatím se seznamujem : ), pohodlný posez, baví mě ten motor, jede pěkně, výkonu pro mě akorát, dobrý rejd, trochu těžší oproti Tenerce : ),jednoduché ovládaní ,čitelný display...
Úložný prostor skoro žádný, bude potřeba to vyřešit :) Přístup k filtrům- děs : (
potřeba demontovat půl předku, samé plastové zobáčky...zlatá xrv :) .
Brzdy dobrý, překvapivě zadní docela dost učinná. Podvozek slušný, polnačka,šotolina není problém,těžší terén jsem nezkoušel...zatím : )
Tahle barva jí sluší. Ať dělá radost.