PROFIL MOTORKY

Honda XL 650V Transalp (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bedax
Vloženo 14.6.2024
Aktualizováno 14.6.2024
Zobrazeno 842x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


výborný stroj na naučení jak na silnici tak mimo

První dojmy - Jelikož jsem na tom jel prvně v dešti tak dojem nic moc. Ale jak se udělalo hezky tak jsem vyjel a neskutečně i to užívám a kilometry jenom naskakují. Jinak je to motorka co umí i odpustit nějakou tu začátečnickou chybu, ale dost mě překvapilo jak je těžká a že na ní kolikrát jsem i na špičkách.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych to lidem, který chtějí cestovat a vědí, že nebudou chtít být pouze na silnici.

Doplňky na motorce - padáky, vrchní kufr GIVI

Recenze

Tenhle stoj jsem nakonec zvolil, jelikož to byla moje první volba a od malička jsem chtěl Hondu. I když jako malý jsem chtěl CBRko tak přeci jenom na nějaké závodění a rychlé ježdění už nejsem a zkušenost ze zalehávačky byla taková, že jsem z toho slezl po 2 hodinové jízdě a půl hodiny se protahoval. Takže padla volba na cestovní enduro, jelikož mimo toho, že to umí i na silnici tak i toho terénu se nebojí, na rozdíl ode mě zatím. Z ostatních motorek jsem tak pokukoval, ale více méně jsem měl jasno co chci.
Zatím mám naježděno něco okolo 1000 kilometrů, ale za tu chvíli už jsem zjistil, že na dálnici max. 110 zbytek se trápím já i motorka. Výkonově si myslím, že jelikož je to můj první větší stroj naprosto vyhovuje. Brzdy naprosto perfektní jak přední tak zadní. Řazení mi ze začátku dělalo problém a i teď se mi občas stane, že zařadím neutrál při řazení nahoru, ale zato ten stroj nemůže. Co se týče servisu, nejsem žádný mechanik, ale to ani na tenhle stroj nemusíte být. Vše je krásně jednuduché a nemá se tam vlastně co pokazit. Při koupi jsem měnil olej, filtry, brzdovku a za 3 hodiny jsem měl hotovo. Už jsem také zkoušel nějakou tu lehkou polňačku a nemám tedy žádné srovnání, ale pokud to nebyla nějaká extra velká mulda tak jsem ani nevěděl že nejedu po silnici. Spotřeba se u mě pohybuje okolo těch 6 litrů. Když jsem byl v Praze za kamarádem tak tam mi jel téměř permanentně větrák, ale to se není co divit, jelikož jsem si netroufnul jako se skútrem se všude procpat.
A co se týče cestování? tak takhle motorka je na to prostě stavěná, sedí se na ní výborně do zatáček jde úplně sama a jediné jí zatím limituje je její jezdec.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pali3x
pali3x napsal 17.06.24 v 21:48 10b.

S podobným Transalpom som mal krátky "románik"... Za tú krátku chvíľu som mal jedinú poruchu - imobilizér (HISS). Zastavil som na parkovisku... chcel sa po chvíli pohnúť a NIČ. Tak sme chvíľu počkali a Transalp naštartoval . Doma som spínaciu skrinku poriadne postriekal sprejom na kontakty (ako správny "amatér" ) a ono sa to potom už nikdy nezopakovalo

Užívajte spolu všetky šťastné kilometre

Alp-
Alp- napsal 17.06.24 v 08:53 8b.

Zdar, mám stejného Alpa 7 let a najel jsem na něm přes 50 000 km. Transalp rozhodně při 110 na dálnici netrpí, jezdím s ním běžně 130+ a to i ve dvou a s kuframa. Za to že trpíš ty může nejspíš krátké originál plexi. Já mám delší cestovní a ještě deflektor. Mohu tak většinou jezdit s odklopenou přilbou. Tak hodně šťastných kilometrů.

Více komentářů



TOPlist