renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 9 / 900 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bamboocha909
Vloženo 28.6.2024
Aktualizováno 1.7.2024
Zobrazeno 1 681x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přechod na silnější motorku. Po 3 letech kdy jsem jako 1. moto měl Yamaha Tracer 7. Díky za 23 305 km dojíždění do práce ucpanou Prahou, výletů a prvních krizovek.

Motorka koupena od FIRMA:MOTOCENTRUM HK (Hradec Králové)

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Při výběru jsem neváhal ani minutu. Yamaha mě zatím nezklamala. CP2 byl boží tak jakej může být CP3? Jsem fanda technologií takže motorka co má radar? Sem s tím! Lepší displej co nevypadá jak Číslo 5 žije s conectivitou oproti Tracer 9 a 9GT? Sem s tím! Jak jsem na ní sednul objevil se rohlík a to teprve zajíždíme...

Doplňky na motorce - - vyhřívané rukojeti
- boční kufry

Plánuji zadní nosič ale né na kufr. To se mi nelíbí. Vidím to na nějaké měkké zavazadlo od SW Motech.

Recenze

Přechod na druhou, silnější a po všech stránkách "dospělejší" motorku nepřišel jen tak. Na pořadu dne je Á-čko pro manželku. Už nechce jezdit jako baťůžek, ale sama. Tak co s tím? Novou když nevíme jak to půjde radši ne. A tak padla volba snížit můj Tracer 7 o 5 cm, obrnit padáky a vysvětlit že bude od teď poslouchat stejně jako já...ženu.

21.6. jedu do Hradce na velkou výměnu. Tracer 9 GT+. Už po recenzi zde na Motorkářích jsem věděl, že jednou si ho odvezu.

První dojmy: Motorka působí mohutně, 223 kg oproti 198 kg T7 se nezdá jako velký rozdíl. Manipulace na místě v pohodě. Na mých 176 cm je sedlo v nižší poloze akorát, dosáhnu stejně jak na T7 zhruba na 1/2- 3/4 chodidla. Sedlo ze začátku hodně zvláštně placatý a tvrdý, ale při cestě do Prahy si to sedlo a už jsem se cítil dobře. Nádrž je krásně tvarovaná a perfektně do ní člověk zapadne. V základní vybavě jsou boční kufry s panely v barvě motorky, vyhřivané rukojeti, QS 3. generace, semiaktivní podvozek, adaptivní tempomat a bambilion asistentů, který budu teprve objevovat. Oproti T7 kde bylo "jen" ABS je to neskutečný technologický skok. 119 koní oproti 72 bude taky skok. 4 jízdní režimy, Rain, Street, Sport a Custom. Přisvěcování do zatáček.

Zajíždím na Rain, motorka se zdá jako by napůl spala. Reakce na plyn i když za to člověk vezme (aby se držel v zajížděcích otáčkách do cca 6k) jako bych ji budil a až po chvíli reagovala. Vše se zdá zpomalené. Ale i tak to jede jak kdybych T7 už docela honil. Ochrana proti větru na moji postavu luxusní. Žádné turbulence, jedu 100, 130, a jako by nic. Cestou domů jsem ač nerad jel po dálnici, vyzkoušel jsem adaptivní tempomat a to je jak z jiný dimenze. Motorka jede, brzdí, udržuje vzdálenost a rychlost. Jak se to může zdát, nudný, zbytečný, přetechnizovaný je to sakra návykový.

Podvozek to je něco. Žehlí, ze začátku jsem měl divný pocit že necítim nerovnosti. Motorka se vůbec nepotápí při brždění. Zajel jsem si najetou trasu co znám po zpaměti každou nerovnost Karlštejn, Brdy, Slapy a opravdu hodně zvláštní tam kde měl přijít kopanec..nic.

Mám cca 500 km. Už teď vím, že to bude neskutečná jízda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Slaboch
Slaboch napsal 03.07.24 v 09:16 10b.

Pecka!
Mám starého Tracera 900 první genreace a další motorka bude právě Tracer 900 GT.

Vladounreal
Vladounreal napsal 01.07.24 v 18:27 10b.

Tenhle stroj se šikmoočkům povedl. Je vidět, že jsi to psal s radostí a s citem pro nové moto. Tak ať ti dělá jen banán nebo rohlík jako ta předešlá Yamaha.

Více komentářů



TOPlist