Zatím se s motorkou seznamuju. Přechod z Viraga 535 je celkem v pohodě, jen se musí počítat s tím, že tenhle "vetřelec" váží 314 kg. Tomu se musí přizpůsobit ale průjezd zatáčkou. Ale na svou váhu je vcelku dobře ovladatelný, posez pohodlný.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Chvilku trvalo než jsem si zvykl na jiný styl jizdy, ale po pár kilometrech a zatáčkách už jsme se sehráli. Spotřeba zatím cca 6,9l/100 km, ale byla v tom dálnice a rychlost cca 140km/h. Ale nádrž je dost malá, dojezd reálně kolem 200 km podle stylu jízdy.
Motorku bych doporučil pro - Nejsem zrovna čahoun (171cm) ale na zem dosáhnu v pohodě, doporučuju lidem, co už se na těžký motorce svezli a mají něco najeto. Jako startovací motorka to není vhodné.
Doplňky na motorce - na moto je plexi štít, kterej bych jinak stejně dokoupil, padací rám, široké stupačky, kožené brašny, rampa s přídavnýma světlama, ty ovšem nesvítěj, takže musím zjistit proč. Dále opěrka pro spolujezdce, doplnil jsem držák na mobil. přední koženou rolku. Asi dokoupim nosič za sedlo a nějaký na padací rám.
Recenze
Impuls ke změně motorky přišel po loňském dojíždění z Českolipska do Prahy do práce, kdy jsem nalítal asi 8000km. S Viragem po dálnici to není ono, tak jsem začal uvažovat o koupi něčeho silnějšího. Testoval jsem si HD Fat boy a Breakouta, ty.mi seděli pěkně do ruky, hlavně Break out ? jenže cena je mimo mý možnosti. Koncem června mi bývalý švagr dal tip na koupi Introše 1400, tak jsem ho byl kouknout, ale odradil mne nájezd cca 100000km.
Nakonec jsem se byl podívat ještě na VL 1500 a hned jsem se do něj zamiloval a druhej den po prohlídce si ho odvezl domů.
Tak ať ti to jezdí a užívej radosti z jízdy