Po roce se vracím k tomu, co jsem chtěl a musel odložit... Tenhle model se povedl a komu se líbí technika Africy, ale nechce vyložené enduro, je NT dobrá volba
Motorka koupena od Honda Břeclav
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Vezl jsem ji z Břeclavi po ose domů do Plzně, najeto 360 km, ale celkem mám na tomhle modelu najeto už něco přes 4000 km, takže jsem přesně věděl, do čeho jdu.
Motorku bych doporučil pro - Kdo chce pohodovou motorku, která si nehraje na image, byť je pro mě krásná, nenutí Vás k nesmyslnému vytáčení motoru, i když taky můžete, prostě hodná Honda, která ale umí pozlobit i namachrovaný rádobystřelce, ale i odvézt na druhý konec světa ?
Doplňky na motorce - Budu přidávat, doma mám už topcase Shad SH58x, spodní padáky HEED, prodloužení předního blatníku a kryt centrální pružící jednotky Pyramid...
Recenze
Motorka vhodná na cestování v jednom i dvou a DCT je pro mě nejlepší, co Honda vymyslela. Jezdím především v manuálním režimu a řadím pádlami vlevo, což je určitě rychlejší než třeba QS na běžném manuálu. A kdyby to mělo čtyřválcové Véčko, jako mám teď v Pan Europeanu, bylo by to už úplně dokonalé
Mám také DCT a rovněž řadím manuálně tlačítky. Je to tak, jak chci já. S1 totiž často do kopců podtáčí motor a S2 zase zbytečně v zatáčkách, co projedeš na trojku sekne nelichotivě dvojáka. Automat v S1 volím do města, kde tě prostě nebaví řadit a jsi rád, že to máš bez "práce". Jinak ale řazení tlačítky je luxus a pohodlí, mnohem lepší, než mačkat spojku a kvedlat haxnou Červená je super, stejně jako bílá. Kdybych měl vybírat dnes, no, to bych dlouho váhal jakou barvu vybrat. Ať slouží.
Hodně jsem o ní uvažoval (červenou s DCT mají ve Zlíně a Valašském Meziříčí), dokonce se projel (manuál). DCT jsem zkusil na Africe (mám totiž problém s levou nohou) a musím říct, fantastické. Jenže bych s tím brzy přišel o papíry. Nebo řadit těmi čudlíky. Nakonec bylo rozhodnutí do toho nejít.
nevypadá věru zle
Tohle je krásná mašina a ta barva je super. Ať dělá radost.
tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu