Tak tohle jsem vyženil v 95.. Motorka po tchánovi (2 fotka, když to přivezl v 62.), od roku 73 stála ve stodole. Kompletní, ale bez papírů, byla to výzva k akci...
Výška jezdce: 165 cm
První dojmy - Pěkně jsme si mákly, co šlo zachovat bylo zachováno. Chtěl jsem maximum původních dílů použít, ale renovovat kola, výfuky a nádrž ?...a čekat na nové chromy, v dnešních cenách, jsem nechtěl, odnesly to repliky...Motor po GO u p. Holátka, chodí náramně, není to žádná leštěnka, léta jsou na tom vidět a to mě baví.
Recenze
Kompletní rozborka, pískování, základovky, kyty, laky, linky... však to znáte. Všechny úkony osobně.
Sborku dělal mladej, nádrž je v laku, jak to někde viděl, tisíce za chrom jsme nebyli ochotni dát.
Většinu replik na zadním podvozku jsem časem vyměnil za původní. Výfuky a kolena z TR, to byla chyba, stříkance od vody po deštíku, nejdou z laufů vyčisti.
Jinak porodní bolesti po každé renovaci, po ježdění vždy kontrolovat a dotahovat spoje.
Jezdí pěkně. Těď už je ustájená pěkně v teple a suchu, zachována pro další generaci.
Jakože OK. Zachráněná tak cajk,..jen to extrémně hnusné nenalakované zadní madlo, ten turecký kastlík!!! jsou opravdu divné. Stačilo se zeptat. Baterkový kastlík jde (tedy ten zadek sežraný od baterky) koupit za cca 800 jako díl k převaření a vypadalo by to o hodně víc echt gold!
Paráda
O bří závada hned na první pohled!
Ať koukám, jak koukám, NIKDE nevidím zastrčený šroubovák!!!
Jak si dovoluješ jezdit bez šroubováku frajersky zastrčeného někde u motoru?
Dotaz - na fotce moc nesedí barva na nádrži se zbytkem motorky. To se jenom nepodařilo, anebo jste to udělali schválně?
Jinak přeju, ať přináší jenom radost!