Čistokrevná okruhovka, překvapivě dosti odlišná od mojí předchozí GSX-R 600 2006 (i kdž ta byla sériová).
Motorka koupena od Wodewer (Praha 4-Záběhlice)
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Oproti mým očekáváním je motorka dosti vysoká a větší, než jsem mysle. Posaz na sériové GSX-R proti tomu byla mnohem více do pohody. Ani zdaleka jsem se zatím nepřiblížil limitům, ale o to zábavnější bude progres.
Doplňky na motorce - Výbava
Je to ročník 2013, má samozřejmě lamináty, quickshifter Shiftcontroll (původní od Dynojet i s powercommander dělal neplechu), přepákování, titanové laďěné svody a laděný výfuk, brzdová pumpa Brembo RCS-19, sportovní antihoppingovou spojku a ukazatel zařazené rychlosti (to je nějaký čínský, ukazuje nesmysly, tak půjde ven).
Recenze
S ohledem na změnu priorit při ježdění jsem pokukoval po čistokrevné okruhovce. V šestistovkách jsou R6 nejpočetnější a vždy jsem ji považoval za nejhezčí šestistovku.
Ke koupi došlo vlastně náhodou, kdy jsem se ve vlákně na motorkářích zmínil o tom, že pokukuji po šestce na okruh. I když jsem chtěl přimárně GSX-R, tak se toho chytil Wodewer a proaktivně mi ji začal nabízet a přesvědčovat mě, že to je to pravé, co hledám. Jel jsem se tedy na ni podívat a v momentě, kdy jsem ji viděl a sednul na ni, tak jsem věděl, že ji potřebuji.
Níže nějaké zhodnocení
Jo přesvědčil mě celkem rychle
hned na druhé akci mi na ní teda odešel quickshiter nebo powercommander, kvůli čemuž padala náhodně do nouze (servisák radjěi vyndal obojí), ale to Michal nemohl vědět. Teď už je opravená a těšíme se na další sezónu
Joooo, Michal umí nabízet
Ale je fakt, že se o motorky dobře stará a ta jeho byla fakt v cajku, takže dobrej kauf
Takto má bejt pořádnej bajk s pořádným bajkerem. Lepší fotku neuděláš.