Po dlouhé éře endura přišla i první silnice. Když jsem tuhle Z 750S poprvé uviděl na bazaru, tak mi padla hned do oka. Měla totiž hromadu modrých doplnků, které tvořily dohromady unikátní design.
Výška jezdce: 194 cm
První dojmy - První projíždka na tomhle svižném čtyřválci mi vykroutila z huby rohlík od ucha k uchu. Jelo to.. hodně to jelo.. hodně moc rychle :-D
Motorku bych doporučil pro - Pro pokročilého jezdce na silnici, který chce svižnou motorku se kterou bude stíhat na okruhu, ale zároven na ni může dát boční tašky a vyrazit do Alp.
Doplňky na motorce - Eloxové páčky
M-Style zrcátka
Padáky
Polepy ráfků
LED žárovky do světlometu
Kouřové plexi
LED blinkry
Recenze
Od prvního svezení jsme si sednuli. Byt nejsem úplně fanoušek čtyřválců, tak tahle modrá mrška s výfukem Yoshimura si v mým srdci rychle našla svoje místo a strávili jsme spolu zhruba 12000km.
Při koupi měla motorka namotáno něco přes 50000 km, ale byla po motorové stránce v super kondici. Kosmetika na tom byla o něco hůř, jelikož byla po drobném pádu odřená pravá strana. Nicméně to nebylo nic co by folie a pár samolepek nespravilo
Jak jsem už psal, tak motorka jela velmi solidně. Pro mě, bývalého enduráka, byl trochu nezvyk mírně zalehnutý posed, ale zvykl jsem si docela rychle a pak už to šlo krásně.
Do zatáček se tenhle modrej dábel skládal jak nic a díky fakt široké zadní gumě se tomu dalo topit i v zatáčkách velmi solidně. Dokonce na téhle motorce padlo první kolínko.. to je přece to co filtruje opravdový jezdce.. žejo.. žejo?