Po několika letech strávených na motorce, kdy jsem si prošel od naháčů přes supersporty až po ostré enduro a nakonec pár sezón v motokrosu, mě to opět začlo táhnout zpět k silnici.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: Vyšší cena než Hondy
První dojmy - Motorka mi od začátku sedla do ruky přesně jak jsem čekal. Lehká a hravá, krásný design a nově celý balíček elektroniky navíc. Když jsem ji poprvé uviděl na internetu, hned mi v hlavě začala probíhat myšlenka že bych ji pořídil. Vlastnil jsem model 2009 a když jsem ji prodával, říkal jsem si že tohle je můj poslední supersport.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je určená pro každého kdo má v sobě alespoň trochu závodní krve.
Recenze
Prvních 200 km jsem pojal vyloženě jako seznamovací, jelikož jsem na silniční motorce pár let neseděl. Motorka je přesně taková jakou jsem ji očekával. Po ujetí zhruba 700 km kdy jsem ji opatrně zajížděl a zvykal si na ni, jsem začal motorku vytáčet k 10-11 tis otáčkám. Když měla motorka najeto 1000 km nechal jsem v Hondě udělat první servisní prohlídku kde se vyměnil olej a olejový filtr.
Přes zimu 2024/25 jsem začal nakupovat potřebné díly pro úpravu motorky na okruh.
Na motorce proběhly tyto úpravy
- laminátové kapoty od S2 Concept
- kryty rámu a kyvné vidlice od Motoforzy
- přepákování, padací protektory od PP Tuning
- pancéřové hadice a brzdová pumpa Brembo RCS 19 Costa Corta
- kryty motorů od GB Racing
- kompletní laděný výfuk od Yoshimury
- flash ECU Woolich Racing
Můj aktuální plán na jaro 2025 je doladit motorku po funkční stránce kde všechno odzkouším na originál kapotách. Jakmile bude motorka připravena přehodím kapoty na okruhové, vyměním pneumatiky za hladké a vyrážím na okruh. Motorka na 99% zůstane už na laminátech a bude určena pouze pro okruhové ježdění.
Vyborna volba bych rekl
Skvela predelavka
At to sviští
Jasnych 10 bodu
DOBRÁ VOLBA !
Na kolik zatím vyšly úpravy?