2.2 koní při 5 500 ot/min.Jede superně sice max. 50 ale i tak to je super na to jaky má výkon... do obchodu a zpátky stačí a po vesnici.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Mám štěstí, že jsem ještě zažil pionýry/pincky/fichtly a měl kde jezdit kolem baráku s kámošema. Takové fajn prkátko.
Recenze
Cesty: Po vedlejších cestách
Další info: Dal mi ho strejda protože mu stál 1O roků v garáži a tak jsem mu řekl že si ho spravím a teď jezdí.
ty plechy pod nádrž jsou dneska celkem nedostatkový zboží, majitelé je z toho sundávali kvůli lepšímu chlazení a lepšímu přístupu k motoru i karburátoru, těžko říct kam se to ztratilo... Já osobně jsem rád že je mam, už jsem tu měl několik nabídek jestli bych je neprodal, ale ne-e jsem rád že je mam
no tak to je brko dávejte na něj pozor budou ubývat,za pár let se při pohledu na naše mládí rozbrečíme
renovovat to má cenu vždycky, každopádně to udržujte v kupě a ať to jezdí! taky mam jednoho 555
hošankové ,to sprasil bejvalej strejda a kluk to jen rozhejbal po deseti letech nevhodného stání v nedustojné šopce.Jestli to má cenu renovovat nevím,ale zatím si užívá toho ,že to žije.Tak časem snad budou další fotky ,držím palce(fotr).
no klasika... pěknej kousek, hlavně z něj nedělej žádnou přestavbu a nejezdi s nim cross, pak bude dobře jezdit ještě dlouho... originální zástěrka by byla lepší, ale proti vkusu... ještě bych se chtěl zeptat ten tacháč co na tom je je originální??? ještě jsem na pařezu takovej neviděl...