Moje původně vysněné moto. Pohodový univerzální bahňák, který se nezalekne ani asfaltu. Zatím jen jedna oprava přetěsnění předních vidlic. Jinak plná spokojenost. Je to motorka pro radost.
Recenze
Motorku mám asi 4 roky, mám najeto kolem 20 000 km, 30% terén, zbytek silnice, polňačky a okresní cesty kolem domova. Motorka se na dobrým obutí vydrápe kamkoliv, kdybych se tak nebál :). Loni jsem si při mém jezdeckém umění přetrhl vazy v koleni, tak už to tak nepřeháním. Zatim jsem měl jen jediný problém s netěsností vidlic (po těžkých baheních koupelích ve vojenském prostoru :) ), procestoval jsem na ní rakouský alpy, za den jsme ujeli i 600km, až na občasné potíže se sedací části těla (není to cesťák) to bylo parádní. Hlavně zatáčky v horách, tam vynikne její hbitost a ujíždí všem.
Motor šlape jak hodinky, má skvělý plně štelovatelný podvozek, do řidítek a stupaček jdou trochu větší vibrace, já už je ani nevnímám, stejně jezdím na špalkách.
Jinak jsem vyměnil origoš výfuk koncovku za laděnou a pod motor jsem dokoupil plech.
Motorka je trochu dražší při koupi (hlavně funglovka), ale cena je oprávněná. Je to můj splněný sen i když pokukuji po větší LC8 990 na případné delší cesty po evropě.
Dříve jsem měl KLR 600 a to se nedá vůbec srovnat. LC 4 je jedna z mála motorek, která se nemusí stydět za nápis enduro.
Tak ať vám to všem jezdí :).
Ahoj,dobrá volba,taky jsem jí jezdil!!
Tak ať ti dělá jen radost a vždycky kolama dolů přeje Romanos.
Zdravím Tě, krásný stroj – gratuluju!
Přeju Ti do nové sezóny spoustu šťastných kilometrů. Mimochodem, jestli na motorce rád cestuješ, myslím, že by tě mohly zajímat tyhle stránky , mrkni na to, třeba se budou hodit. Tak zatím, třeba se někdy potkáme na silnici.