Druhá Tomova "Máša"
Koupená jako funglovka v Humpolci - původně s celokapotáží, bezkontakt, dvoukomorové výfuky
Recenze
Když jsem si jí koupil, byl jsem z ní nadšený a v celokapotáži i dobře vypadala. Když jsem na ní odjížděl do Itálie, zadřel jsem ji hned jako funglovku v Rakousku na dálnici při předjíždění kamionu - zadní kolo šlo smykem ale všechno i přes mojí kocovinu dobře dopadlo. Dodneška nevím čím to bylo. . Nechal jsem ji vychladnout, dolil olej, nastartoval a pokračoval v cestě. Teprve po návratu po několika měsících jsem ji svěřil servisu. Nemůžu si na ni v podstatě stěžovat a přejel jsem na ní o vánocích Brener - pak jsem dal za Insbruckem plnej a pustil ho až doma. Vzhledem k tomu, že moje "moto oblečení" sestávalo z pláštěnky a jégrovek, rozmrzal jsem celý následující víkend. Nikdy mně nikde nenechala a problém s ní nebyl vůbec žádnej - až na to že po roce začala reznout. To vyřešila reklamace, jejíhož uznání jsem docílil mírně větším nátlakem. Největším nedostatkem na cestách byly (kromě chybějícícho výkonu) vibrace.
Ještě k té kapotáži - v Itálii jsem narazil do krávy, stála přes celou silnici, bučela a čuměla vstkutku jako kráva. pamatuju si jenom, že šlo přední i zadní smykem a pak náraz. Když jsem se posbíral, byla kráva v čudu. Odnesly to kupodivu jenom plasty a světlo, které zafungovaly jako deformační zona, takže jsem to všechno polepil izolačkou a dojel s tím v pohodě domů. Proto je na fotce s tím bílým štítkem - červený neměli a kapotáž byla moc drahá. Jinak jsme toho spolu zažili hrozně moc, to ale víme jenom my dva.
Když jsem už jezdil na GS, zkusil jsem ji z nostalige projet a byl to šok, nechápal jsem jak jsem na ní mohl jezdit - všechno šlo ztuha, brzdy nebrzdily, motor nejel a všechno vibrovalo. Nicméně, dokud jsem neměl japonce, rozuměli jsme si dobře.
Japonec až nakonec,to asi znáš.Jawa je naše,a vidíš,byls spokojen.Já na ní jezdím 25 let a neměnil bych.