PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník HausO
Vloženo 5.7.2008
Aktualizováno 8.9.2012
Zobrazeno 3 377x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


milasek sa nam cez zimu trochu zmenil,
citaj dalej

Více fotografii

Recenze

Co napsat hmm, tak torchu k upravam:

Úpravy v roku 2008:

- koncovky Akrapovic Carbon-Titan

- pancierové hadice v predu

- krytka zadného sedla

- minidržiak SPZ

- K&N vzduch. fitr

- racing plexi

- odstanena klapka EXUPu



Upravy 2009

- powercommander III

- laminaty s dierou pre jedno svetlo a rýchloupínacie šroby

- karbonove nafuky vzduchu

- karbonovy predny a zadny blatnik, kryt retaze

- koncovky Geniue Yamaha Technology Racing (GYT-R)

- karbonove kryty: ram, spojka, statr (zatim v krabici)

- zadne svetlo s integrovanými smerovkami (zatim v krabici)

- Prepakovani VorteX s reverznim radením (OTW)

- Anti-hopping z R1 SP/Limited Edition (OTW)

Skusenosti:

Plny nepopisatelneho nadsenia...



Výsledky:

Most: 1:58 (2008)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
poli46
poli46 napsal 08.10.10 v 00:42

moc pěkná hračka... tak aď slouží

Myška...
Myška... napsal 09.06.10 v 23:45

ReznikCZ
ReznikCZ napsal 23.11.09 v 21:47

pěkně mazlíš si jí moc hezká R1 tak hodně spokojených km 10b

Ulv.
Ulv. napsal 06.11.09 v 00:31

Taky jsem kdysi uvažoval nad GYTR laďákem a jen tak mě zajímá, je lepší než Akrapovič co jsi tam měl? Akrap je špička, Gytr zase tovární, tak mě to celkem zajímá...

Mr.Ducin848
Mr.Ducin848 napsal 22.04.09 v 22:01

Co dodat, paráda . A komba ta boduje nejvíc . Ať to jezdí

Více komentářů



TOPlist