Typ 2003,reg.10/2004,v r.08 nejetá,při koupi 15200km.Úpravy: Laďák FMF(odlaďěný přímo na R1), BMC race air-filtr, padáky, Led mini blinkry, panceřové hadice, SBS 634HS brzdové desky, nový černě perleťový lak ...
Recenze
servis:
Před sezónou: měněné ložisko v krku řízení, měněné gufera ve vidlicích + nový olej, seřízení ventilů, měněný motorový olej, měněná brzdová a chladící kapalina, nová bezůdržbová baterie.
zkušenost:
Motorka jede jak z praku! Chce to umět citlivě dávkovat plyn, při rychlejší akceleraci se chová neklidně a velmi ochotně se zvedá na zadní. Jízdní vlastnosti jsou perfektní, do zatáček se nemusí vůbec nutit, brzdiče také plní svoji funkci obstojně a zatím mě nikdy nezklamaly! A malé zápory?: spojka je trochu tuhší, ale jde především o zvyk, originální nastavení stupaček - výška je nedostačující. Posez je velmi sportovní (což je klad), ale při delší jízdě (myslím cca 500km denně) jsem ztuhlý jak prvorepublikový železobeton.
pocity:
Jsem velmi spokojený, že tento typ motocyklu ještě není vybaven různými antihopy, abesy atd..,jelikož pocit zablokovaného zadního kola při prudším podřazení a před vlítnutím do zatáčky je k nezaplacení a rovná se orgaistickému pocitu rituálního šamana při prvním šlehnutí si opojné psychotropní látky.
dodatek:
Aneb, jak by řekl klasik..."Je to peklo, je to hnus" reportér Karel!
R.I.P.
Pokoj!
R.I.P kamaráde ...
odpočívej...
Kamarade zazili jsme spolu nespocet krasnych chvil na motorce a i mimo silnice. Byl jsi pro me skvely clovek a vic nez jen kamarad. Vdecim ti za hodne at se ti nahore jezdi lepe nez tady. Budes mi hrozne chybet R.I.P.