Na naučení super motka. Jedno z nejsilnějších co můžu v 15-ti jezdit. Je to dvojtaktní enduro, otevřený na 8 koní jel jsem na ní 85km/h (měřeno radarem), šestikvalt, super na vyblbnutí v terénu, vyšší spotřeba kolem 4-5l/100km
Recenze
Prodal jsem ji jednomu sympatickému dědovi, bude s ní jezdit na ryby.
Byla to moje první a snad ne poslední motorka. Teď jsem ve stádiu zvažování životních priorit, motorky jsou moje vášeň, ale jako student, bez stálého příjmu a s rodiči, kteří mají k motorkám odpor je vlastnictví a živení motorky nelehká věc.
Jsem druhý majitel. První majitel provedl repasi motoru (válec, píst…). Motor ve výborné kondici, tahá jak pila. Po repasi najeto asi 3000 km. Bez investic, gumy, desky, nová řetězovka (1650 Kč). Jeto na plnou syntetiku castrol TTS. Nefunguje tachometr (ukroucený šnek), jinak vše v pohodě.
Spolehlivá padesátka, 6-ti kvalt, max rychlost 85 km/h. Zvládá jak silnici tak i mírný terén bez problémů. Je to dvoutakt s oddělenou olejovou nádržkou, čímž odpadává povinnost při každém tankování dolévat olej do benzínu (olej se přimíchává automaticky – Castrol Power 1 TTS 2T).
VIDEO
pěkná
Ahoj, prepáč že ti to tu takto zasieram ale nejak sa to medializovať musí; Vzniklo nové fórum o motocykloch Derbi. Keby máš nejaký problém alebo si chceš len tak pokecať, nájdeš nás na www.derbi50.all-up.com/index.htm
Díky.
P.S:YBRáci a XRáci už svoje majú tak prečo nie my?
jezdím většinou po polnačkách, fakt žere hodně. Není to ještě zajetý (dávaný nový píst, válec, gufera...), ale tím to asi nebude.
lool to jezdíš jenom v terénu nebo co? že máš takovou spotřebu 4,5L já mám 3,1L a to ještě ve dvojko
peknáá,.dej vedet az budes prodavat ,...schanim ji, ale papiry budu delat az v breznu, tak dej pak dyztak vedet dyby si ji prodaval