PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník treater
Vloženo 12.11.2008
Aktualizováno 25.2.2011
Zobrazeno 1 670x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Kapalinou chlazený, 4 dobý, 2 ventily, 1 válec, 120kg, 9,7kw

Více fotografii

Recenze

Mam jí od 20.4.2008. Najeto k 19.7.2010 má 22600km.
Začneme od pneumatik: Měl jsem Bridgestone ( cena jedné asi 2500kč) drželi super, ale během 7000km byli sjeté. Nyní mám tedy na předku Bridgestone a v zadu Continental ContiGo. Continental moc nedrží, hlavně na vodě je to příšerný.
Motor: Najeto 22600km, bez jediné závady. Vše pracuje jak má. Jen měním olej po 6000km. Jako vylepšení bych podotknul vzduchový filtr KN. Snažím se jezdit na benzín od OMW.
Koncovka: Uvažoval jsem nad laďákem, ale podle mého jsou to vyhozené peníze na 125. Tak jsem výfuk "vykuchal" - vrtákem provrtal díry a vyndal poslední trubičku ve výfuku. Ten je nyní tím pádem otevřený jako všechny laďáky. Má to super zvuk a je to za pár peněz.
Brzdy: vpředu: 276mm a vzadu: 220mm. Oboje jeden pístkový třmen. Snažím se brzdit poměrem asi tak 70% přední 30% zadní. Destičky stále drží a kapalinu budu v nejbližší době měnit za DOT4.
Rám a odpružení: Rám je ocelový dvojitý spojený. Přední kolo má teleskopickou vidlici 31mm. Zadní kolo má ocelovou kyvnou vidlici. Rozvor kol je 1294mm.
Převodovka: 6ti stupňová s mokrou skříní. Řetěz má O kroužky. Při řazení z 1 na 2 to trochu křupne, ale při 8000ot. to jde samo.
Celkové hodnocení: Spotřeba je kolem 3l/ 100km.
Maximální rychlost: dá se na dálnici udržet v 120-130km/h. Z kopce 150km/h víc nepustí už omezovač otáček.
Na motorku mám i kufr givi který nepoužívám.
Cestování: Nejdelší trasu jsem jel asi 350km v kuse a bez problémů jsme jí zdolali (2,8l/100km). Když jezdíme ve dvou tak baťůžek si stěžuje na vibrace do zadku. Upevnění věcí je super stan a spacák bez problémů pavoukem a zbytek do batohu na záda.
Okruhové ježdění: Párkrát jsme se svezli na okruhu v Sosnové. Celý okruh projíždím na 3 rychlostní stupeň. Stupačky vám ukáží hranu motorky, které jsou dost nízko.
Město: Ve městě se cítíme jako doma, spotřeba 3,5l/100km.
Vzhled a kapoty: Po pádu v malé rychlosti jsem zlomil páčku a odřel pravý roh motorky. Vše opraveno jen kosmetika. Celký vzhled je věcí každého. Jé úzká, malá, úzký gumy ale to je její charakter. Nedává dojem velké motorky jako třeba YZF 125, ale zase je rychlejší.
Osvětlení: Je slušné, dvě žárovky Vám dávají dobrý výhled a i na potkávačky se dá jezdit po tmě.
Oblečení: Kombinéza BIKER s hydrapackem, který jsem nikdy nevyužil. Kombinéza je jednodílná. Příště bych volil dvoudílnou, sice je tahle bezpečnější ale při normální chůzi je nepohodlná a v teplých dnech se člověk nesvlíkne. Boty nitro, super drží. Ledvinový pás NAZRAN. Nákrčník a kukla NAZRAN. Helma AFX. Jelikož ji nechávám ve škole volil jsem levnější, nyní budu kupovat novou. Rukavice NAZRAN, po 2 letech jsou zničené, budu kupovat nové. Vše mám v modrých barvách.

Motorka byla 12.2.2011 prodána za 29000kč. Prožili jsme spolu spoustu krásných zážitků a vždy na ní budu s láskou vzpomínat. Celkově jsme spolu najezdili 24000km, ve kterých mě ani jednou nenechala ve štychu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
burak
burak napsal 03.02.11 v 11:59

Super mašina do začátku měl jsem jí tak vím o čem mluvím přeji spoustu najetých kilometrů 10B

fleet.admiral
fleet.admiral napsal 27.09.10 v 18:10

Pěkný kousek za 10 bodíků! Tak hodně spokojených kiláků v sedle!

Dé..
Dé.. napsal 30.08.10 v 18:40

už by to chtělo něco silnějšího ne??

V.i.l.d.a.
V.i.l.d.a. napsal 20.07.10 v 14:57

ať slouží honda

PAJA-CBR
PAJA-CBR napsal 11.03.10 v 17:35

Moc pěkná, ani ten kufr nevypadá špatně 10b ať šlape

Více komentářů



TOPlist