Dnes již téměř veterán,ale stále spolehlivě slouží .
Recenze
Mám ji asi tak 7 let a zatím nikdy nezklamala, ani jediná porucha. Kromě běžných spotřebních věcí (olej,filtry,gumy,kapaliny) nevyžaduje zádnou údržbu. Motor je véčko známé z modelů Transalp a Deauville (možná i Africa Twin)kde se s malými vylepšeními osazuje dodnes, což svědčí o tom,že se skutečně povedl. Bezúdržbový kardan způsobuje trochu tvrdší přenos síly než je tomu u řetězu (a zřejmě i urychluje sjíždění zadní gumy) ,ale výhody zcela jednoznačně převažují. Koupil jsem ji dost otlučenou,bylo skutečně vidět že nezahálela v garáži,navíc ji některý z přechozích majitelů nejspíš někde položil .
Motorku bych nedoporučoval úplnému začátečníkovi, véčkový motor ve spojení s kardanem může být docela zrádný na horším povrchu. Naopak bych tento typ doporučil pro mototuristiku (myslím že za tu cenu nic lepšího není) , rozhodně to není závoďák, naopak charakter motoru je ideální pro kochání se krajinou .
I když Hondy moc nemusím ,tohle je fakt kráska... Dávám 10 bodů
Škoda jen, že má hodně vzadu a nahoře stupačky. To mi kazí radost z cestování (nebo jsem moc vyrostl ), každou chvíli je potřeba narovnat kolena. Nemáte někdo zkušenost s přídavným plexi? Namontoval jsem a stale bojuju s hlukem.
Zdar, trošku musím nesouhlasit s tak zvaným tvrdším převodem než řetěz a sjížděním zadní gumy. Měl jsem 450 s řetězem a o dost lehčí než NTV a stejný model gumy mi vydržel tak či tak něco k 10 tis.km. žádný výrazný rozdíl tam nebyl.
Ale jinek plně souhlasím blbuvzdorný stroj bez nároku se slušnou spotřebou a příjemnými jizdními vlastnostmi na cestování.
Moc pěkná dávám 10b