PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000S (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník assassin
Vloženo 4.6.2002
Aktualizováno 20.4.2024
Zobrazeno 15 067x
HODNOCENÍ PROFILU OD 50 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Evil Twin
- na ostatní motorky je asi potřeba napsat alespoň těch požadovaných 50 znaků, ale na TL stačí prostě 2 slova

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - ? ? ?

Motorku bych doporučil pro - Dnes uz tahle motorka neni vhodna pro nikoho nez pro nadsence. Nepovedena byla uz v dobe vzniku a je velky vyber lepsich motorek.

Doplňky na motorce - Zadni odpruzeni bitubo, sestipistove brzdice nissin, pancerove hadice spiegler, radialni pumpa brembo 19x20, stupacky MR, koncovky vyfuku BOS, upravene seriove svody, HID vybojka, karbon blatnik, Gipro atre + ukazatel zarazene rychlosti, upraveny airbox - odstranena klapka s ovladacimi obvody, zvetseny prurez vstupniho kanalu + filtr pipercross, yosh box remap +5/+5/+5, silnejsi spojkove pruziny Barnett,
"dozivotni" oil filter scotts, tlumic rizeni trible performance, uprava chladiciho okruhu na dvouokruhovy jako u novejsi verze, "+ mod" - na zapalovaci civky privedeno "+" pres rele primo od baterky, zkraceny chod plynu "1/5 throttle insert", RHA - Ride Height Adjuster - stelovaci kost prepakovani odpruzeni - moznost nastaveni vysky. Samodomo LiFePO4 baterie - cca 800g

Update:
kovana kola z aprilie RSV
520 retez DID ERV3 + retezova kola renthal superlight (cca 1+ kg uspora)
Komplet vnitrnosti predni vidlice Ktech + pruziny
Karbonove monoposto od Jaska + odvrtany podsedlovy ram
Lifepo4 baterie nahrazena novejsim modelem - jebatt

Recenze

Koupena v roce 2002 jako bouračka (zadní část, KO kolo,kyvka, podsedlák,kapoty)
se 40ti tis km, od té doby sem najel asi 35tis km. Na motorce sem od té doby měnil jen spotřební díly, dvě závady které mě za tu dobu potkaly jsou klouzající spojka(vyřešeno delšími a silnejšími pružinami Barnett) a nefungujicí dobíjení (vada originální elektroinstalace - přechodové odpory - vyrešeno úpravou zapojení okruhu dobíjení)

Update:
Zhruba v 75tis km zadreno, nedostatek oleje… vymena za motor z druheho TL (v databazi) motor mel za sebou nejspis tezky zivot, hlavne co se servisu tyka - ucpany kanalek vodni pumpy, poskozene viko v oblasti tesneni vodni pumpy, neodborne namotnovane gufero vodni pumpy. Spousta strzenych zavitu. Motor jede znatelne hur nez puvodni i pres nove custom naladeni.
Zhruba kolem 100tis zadreny i druhy motor, duvod neznamy.
TL odstaveno a pouzito jako darce organu…

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
assassin
assassin napsal 11.02.24 v 23:34

kuchta50: dik mechanik mel pravdu, na te motorce se toho nepovedlo vic ... SV byla urcite lepsi volba, ikdyz uz nemela stejnou "auru".

kuchta50
kuchta50 napsal 11.02.24 v 09:56 10b.

Ahoj,taky jsem si ji chtěl ve své době pořídit,ale můj kámoš,mechanik mě varoval před zadním tlumením,tak jsem pořídil novější SV 1000.Sice oproti TL je mírnější,ale stejně byla z mých mašin jedna z nejlepších. Zbožňoval jsem ten tep a vibrace dvouválce ,když se člověk přimáčkl k nádrži.Super mašina

RTSbike
RTSbike napsal 07.01.24 v 01:18 10b.

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 04.06.14 v 20:42 10b.

Tady je přetelátkováno, parádní mlátička

O.X.H.
O.X.H. napsal 28.08.13 v 17:15 10b.

Pěkná, pěkná. 10b.

Více komentářů



TOPlist