Evil Twin
- na ostatní motorky je asi potřeba napsat alespoň těch požadovaných 50 znaků, ale na TL stačí prostě 2 slova
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - ? ? ?
Motorku bych doporučil pro - Dnes uz tahle motorka neni vhodna pro nikoho nez pro nadsence. Nepovedena byla uz v dobe vzniku a je velky vyber lepsich motorek.
Doplňky na motorce - Zadni odpruzeni bitubo, sestipistove brzdice nissin, pancerove hadice spiegler, radialni pumpa brembo 19x20, stupacky MR, koncovky vyfuku BOS, upravene seriove svody, HID vybojka, karbon blatnik, Gipro atre + ukazatel zarazene rychlosti, upraveny airbox - odstranena klapka s ovladacimi obvody, zvetseny prurez vstupniho kanalu + filtr pipercross, yosh box remap +5/+5/+5, silnejsi spojkove pruziny Barnett,
"dozivotni" oil filter scotts, tlumic rizeni trible performance, uprava chladiciho okruhu na dvouokruhovy jako u novejsi verze, "+ mod" - na zapalovaci civky privedeno "+" pres rele primo od baterky, zkraceny chod plynu "1/5 throttle insert", RHA - Ride Height Adjuster - stelovaci kost prepakovani odpruzeni - moznost nastaveni vysky. Samodomo LiFePO4 baterie - cca 800g
Update:
kovana kola z aprilie RSV
520 retez DID ERV3 + retezova kola renthal superlight (cca 1+ kg uspora)
Komplet vnitrnosti predni vidlice Ktech + pruziny
Karbonove monoposto od Jaska + odvrtany podsedlovy ram
Lifepo4 baterie nahrazena novejsim modelem - jebatt
Recenze
Koupena v roce 2002 jako bouračka (zadní část, KO kolo,kyvka, podsedlák,kapoty)
se 40ti tis km, od té doby sem najel asi 35tis km. Na motorce sem od té doby měnil jen spotřební díly, dvě závady které mě za tu dobu potkaly jsou klouzající spojka(vyřešeno delšími a silnejšími pružinami Barnett) a nefungujicí dobíjení (vada originální elektroinstalace - přechodové odpory - vyrešeno úpravou zapojení okruhu dobíjení)
Update:
Zhruba v 75tis km zadreno, nedostatek oleje… vymena za motor z druheho TL (v databazi) motor mel za sebou nejspis tezky zivot, hlavne co se servisu tyka - ucpany kanalek vodni pumpy, poskozene viko v oblasti tesneni vodni pumpy, neodborne namotnovane gufero vodni pumpy. Spousta strzenych zavitu. Motor jede znatelne hur nez puvodni i pres nove custom naladeni.
Zhruba kolem 100tis zadreny i druhy motor, duvod neznamy.
TL odstaveno a pouzito jako darce organu…
kuchta50: dik mechanik mel pravdu, na te motorce se toho nepovedlo vic ... SV byla urcite lepsi volba, ikdyz uz nemela stejnou "auru".
Ahoj,taky jsem si ji chtěl ve své době pořídit,ale můj kámoš,mechanik mě varoval před zadním tlumením,tak jsem pořídil novější SV 1000.Sice oproti TL je mírnější,ale stejně byla z mých mašin jedna z nejlepších. Zbožňoval jsem ten tep a vibrace dvouválce ,když se člověk přimáčkl k nádrži.Super mašina
Tady je přetelátkováno, parádní mlátička
Pěkná, pěkná. 10b.