renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nagash
Vloženo 10.7.2009
Aktualizováno 14.6.2015
Zobrazeno 6 273x
HODNOCENÍ PROFILU OD 50 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Takový můj malý sen, který jsem si splnil. Supersport s kterým se nejlíp cítím na okruhu a na rychlých pasážích,ale cestovat se taky na ní dá celkem napohodu.

Více fotografii

Výška jezdce: 171 cm

První dojmy - První dojmy z motorky byly příjemné, ale taky hodně smíšené. Tím nechci říct, že špatné nebo dobré, ale bylo to pro mě hodně nových informací a poznatků. Člověka totiž v té chvíly osloví hodně věcí a chtělo to čas a pár km, aby člověk mohl začat vůbec pozorovat chování motky. Váha a výkon byly asi nejhlasitější vjem.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk SLK, nastavitelný tlumič řízení Ohlins, miniblinkry Baracuda moto, vlastní výroba držák SPZ, proužky na kolech, lamináty na okruh.





Recenze

Rozhodně velká spokojenost. Jak jsem ji viděl poprvé při koupi, tak jsem nechtěl ani věřit tomu, že by mohla být moje. Zkušební jízda nás s mickou dala nerozlučně dohromady.
Co se týká micky, tak asi nejlepší prostředí, které ji svědčí je okruh. Rozhodně se taky člověk na ní hezky sveze po okrskových kotárech a zákrutách s dobrým asfaltem. Proto občas spolu zajedeme do rakouských končin a brázdíme nádherné prostředí a cesty kolem Mariazellu a Wilden Alpen. Takže cestovat se na ní dá naprosto v pohodě. Tři dny zasebou po 350km není nějaký problém, neříkám, že necítím trochu ruce, ale není to důvod proč bych měl kupovat něco cestovnějšího.
Její asi nejsilnější stránka je podvozek. Na okruhu se to prostě nehne, hezky stabilní vede se do zatáček, tak jak si člověk přeje. Výkon na šestku dostačující sice občas pokoukávám po pár konících,ale když si chce člověk užít nějaký ten race, tak ji stačí trochu držet pod krkem a ona se odvděčí hezkým potěšením.
Později jsem přikoupil nastavitelný tlumič řízení Ohlins a musím uznat, že je to jedna z nej věcí co jsem micce mohl koupit. Motorka je hezky stabilní, když se zvedne předek, tak krásně drží směr a řídítka nekmitají. Když člověk trochu blbne a v esíčku do kopce člověk rychle pod plynem překlopí, tak přizvednutí předního kola je radost.

Brněnský okruh: 2:26

Drahany, Buchláky, Ecce Homo, Skřítek, Lanškroun, Mariazell, Blansko, rakouské zákruty, automotodrom, pezinská baba, Harmanec, Grossglockner, Passo Falazrego, Passo del Sella, Passo Gardena, Marmolada, atd...

Zkušenosti: Kawasaki ZXR 750, Honda NSR 125.

Použité pneu: Dragon SuperCorsa, Metzeler Racetec, Michelin Pilot Road 2

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Refrigat
Refrigat napsal 20.05.13 v 21:10 10b.

tak to bude štylová tetovačka

Nagash
Nagash napsal 01.05.13 v 20:44

Naštěstí její konec to není. Udělám maximum pro to, aby byla opět v té stejné kondici! Ustál jsem to, možná snad díky štěstí, zkušenostem a informací ze zdejšího fóra jak se ,,vyhýbat zvěři,, a taky tlumiči řízení! Když si budu nechat něco tetovat na tělo, tak to bude OHLINS! Uffff...

dva_hrnce
dva_hrnce napsal 01.05.13 v 16:50

Člověče doufám že to dnešní srnčí nebylo její poslední

Woky
Woky napsal 16.03.13 v 14:35 10b.

I odemně máš 1o B. je to super mašina at dělá jen radost

Nagash
Nagash napsal 20.12.12 v 19:14

Děkuju Vám za komentáře Jinak jezdím jak mikuláš a cestou sbírám hříbky kolem silnice

Více komentářů



TOPlist