Komplet přestavba, která vlastně nikdy neskončila! Original zůstal jen ram a motor kvůli STK:o)) Motorka podle mého gusta, takže spokojenost. Díly které mi nevyhovovali, musely pryc!
Recenze
Jedno VTRko jsem už stavěl a tak se mi válely doma ještě nějaké díly. Rám s motorem a TP přijel z Německa a mohlo se stavět. Jeden cíl byl jasný, musí být jiná než ta předchozí, to ale znamenalo vzdát se letmé kyvky z VFR-ač moc nerad!
No beztak je jen na oko, a tak tam prisla kyvka od sestřicky SP-1, od ní jsou i vidle a kola SP-2. Podsedlovku z kusu hliníku dodal Mr. Buell a výfuk pod motorem je kreatura pana Exlersona (jediná svého druhu). Kvůli větší žíznivosti jsem chtěl větší nádrž, a tak se původní 16L "nafoukla" na 24L!! A to už se počítá (dojezd kolem 300Km). Chladiče dodala KTM (LC4), centrál Bimota (Paoli), tlumič řízení Scotts, tacho Acewell, radialní pumpy PT a doplňky od Rizomy.
I přes kratší rozvor není motorka neklidna, ale byl jsem zvědavej na ten výfuk pod motorem. Těžiště se změnilo, a motorka jde líp do zatáček. Kvalitní odpružení a brzdy dořeší zbytek. Sem spokojenej, ale nápadů ještě pár mám. Např. radiální Bremba z KTM, nebo trocha toho karbonu.. Uvidíme :o)
Tak a máme tady rok 2011:
Novej je výfuk, ten starý se zalíbil někomu na opačným konci světa a tak se zase předělávalo:o))
Svody jsou ted 60mm a koncovky Harpoon, přibyly i radiální brzdy, mezichladič, tacho od KOSO, jiné sedlo, Rizoma hefty a v zadu je kyvka z SP2 a tlumič Ohlins.
10b
Krasna stavba chlape. Jasna desitka.dej video zajimal by mě zvuk. kombinace vyfuku a tohodle motoru muže bejt hodně zajimava
10b, krásná mašina !!!
dost streetově pojaté ale pěkné
masaker street VTR 10b