Spolehliva, skoro bezudrzbova motorka, s velmi nizkymi provoznimy naklady. Kdp rika, ze Jawa se uplne zastavila, nekdy v 60. letech nema az tak pravdu, byl to sice maly pokrok, ale u 640tky byl znat.
Recenze
Puvodne sem ani nemel v planu kupovat motorku, sem si rekl, ze dojezdim CZetu a prestoupim na Japonce, nicmene za mnou prisel kamarad, ze ji velice vyhodne prodava, jestli o ni mam zajem. No libila se mi, celkem o ni pecoval, na ucte sem mel par zbytecnejch penez, tak se ji koupil. Hned po koupi me cekala, retezovka a gumy, jinak nic. Za tech par let co sem na ni jezdil, sem nemel problemy, ze by se nejak kazila, pouze 2x se mi stalo ze odeslo stredove lozisko u kliky ( ta druha zavada byla zpusobena zrejme vadou materialu cepu ), pak jen par drobnosti s el. jako bylo relatko a jeste se mi vlastne propalil pist, to vsak bylo nevhodnou svickou. Sice to vypada, jako obrovsky vycet poruch, ale jezdil sem ji 5 let prakticky kazdy den, takze na to mela chudinka narok. nejdelai vylet co sem na ni uskutecnil byl okruh Cesko-Slovensko-Polsko-Slovensko-Madarsko-Slovensko-Cesko, coz bylo cca 1600km a pak samozrejme vylety po CR. Rada pro ostatni pokud zvazujete koupi treba mezi 632 a 638/639/640, tak jdete do tech trech, ma to kotouc, min to zere,a hlavne jsou mnohem pohodlnejsi na posez. Momental uz ji nemam, levne sem ji prodal otci me pritelkyne, sice sem na tom nic netrhnul, ze to bylo ze znamosti, ale sem tak nejak rad, ze vim kde je a kdyz budu chtit tak se na ni muzu povozit.
Za ty prachy super stroj, ať slouží
Bohuzel uz neni moje, ale nastesti se na ni mohu kdykoli svezt, koupil si ji otec me pritulky na jezdeni do prace.
Také jsem míval Jawu 350-640 a potvrzuju-proti 634 to je pokrok.Tvoje je zachovalá,takže 10 bodů.