PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník brabenecz
Vloženo 1.12.2010
Aktualizováno 15.10.2012
Zobrazeno 3 187x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Baví mě, potvora jedna...maximální spokojenost, pověsti o nespolehlivých Italkách zatím v žádném případě nepotvrdila.

Více fotografii

První dojmy - Kde má tenhle traktor ten pověstnej funfactor? :-))

Doplňky na motorce - Padáky, koncovka RPtuning, krovka, tlumič řízení (ze sériové 1000R), karbonové deflektory.

Recenze

Jízda na téhle mašině je zaplavující, oproti (zvlášť současným) čtyřválcům má sice poněkud menší výkon, zato ho vynahradí osobitým charakterem dvouválce. Antihopingová spojka funguje perfektně, takže ani při razantnějším podřazení nejde zadní kolo do smyku. Je už starší a má svoje mouchy, ale rozhodně není nudná. I v nižších rychlostech má člověk pocit že skutečně jede, vnímá motor a jízdu si užije. Zadní brzda je spíš na parádu, přední Brembo brzdí slušně, pancéřové hadičky jsou v sérii.

Dostala se k mně v dost zbídačeném stavu, takže přes zimu dostala všechno co měla. Kompletní výměna náplní, pancéřová hadička zadní brzdy, destičky, filtry, svíčky, olej, opraven rozbitý stojánek, rám prošel měřením, ok, srovnána zkroucená podsedlovka, nová baterka, posvářeny plasty, opraven tekoucí chladič, seřízení totálně rozhozených předních vidlic + nový olej, nové plexi, páčky, zrcátka, LED blinkry, koupena a svařena krovka, nové pneu Conti Race Attack, celolak. Ještě nemám všechny plasty doma, takže jsem zadní světlo přichytil stahovací páskou, místo chybějícího víčka nádrže (ještě se stříká) jsem nacpal plechovku od solviny omotanou hadrem a vyrazil. Je to krása, počáteční trápení pomalu přechází v radost. FiZZerovo přirovnání k "nasranýmu Messerschmittovi" dokonale sedí

7.6.2011

Dvouvál den v Mostě, poprvé na okruhu. Zážitek, na který se nezapomíná. Sice jenom dvě dvacetiminutovky, ale i tak to stálo za to. Znovu jsem se přesvědčil, že se mám ještě hodně co učit, a taky že RSV je opravdu sportovkyně tělem i duší. Skvělé brzdy, podvozek pracuje s naprostou jistotou a dává tušit, že hranice motocyklu jsou ještě mnohem, mnohem dál... Díky za příjemně strávený den mezi pohodovými lidmi.

9.8.2011

Včera jsem se vrátil z výletu do Jižního Tyrolska a okolí, na místě ještě naježděno okolo 700 km včetně výletu do rodné země aprilky. Inspiroval jsem se trochu u Radžase a Kačky při srazu RSV, kteří na aprilce absolvovali Chorvatsko. Cestovat se na ní opravdu dá, kupodivu bez následků na tělesné schránce. Denní porce okolo 600 kilometrů dá trochu zabrat pouze zápěstím, pokud se jede klidnějším tempem. Zadek, záda, krk, nohy-to všechno bez bolesti a pocitu diskomfortu. Spotřeba mě šokovala, 4,8 litru/100 km je na sportovní litrový dvouválec opravdu k neuvěření, doma kolem komína jezdím za 9-10 litrů. Zase mě ta motorka příjemně překvapila, navíc se vše obešlo bez závad, takže opět má další plusové body. Skvělý stroj.
Na cestu obuta dozadu Continental Road Attack2, co se týká jízdních vlastností příjemné překvapení.

3.9.2011

Agenturní ježdění v Brně, skvělý zážitek, na nával radosti po první "ostré" (po předchozích 2 pomalých za instruktorem) dvacetiminutovce zase hned tak nezapomenu. To je přesně ten důvod, proč vůbec jezdím. Odjeto na Pirelli Supercorsa SC1 180/60 120/70, vždy po důkladném zahřátí bez problémů a s naprostou jistotou podržely. Krásná trať, plynulá a široká, s velkým prostorem pro případné jezdecké chyby. Jenom začínám přemýšlet o nějakých úpravách pro větší výkon (otevřený výfuk + EPROM), ty čtyřvály mi na rovinkách dávaly těžkou nakládačku.
Máme už kilometry na servis, bilance je stále radostná, bez závad!! Dělá mi jenom radost.

27.9.2011

Další Brno s agenturou, opět spolehlivost na jedničku. Krásné svezení, brzdy a podvozek-velká paráda. Nepřestává mě udivovat, jak je tak opticky mohutná motorka obratná a poslušná v zatáčkách. Pomalu se blížíme k nějakým jakžtakž časům, chtělo by to více jezdit.

jaro 2012

Montáž tlumiče řízení-velmi doporučuji, motorka se při ostřejší jízdě na horším povrchu výrazně zklidnila. Montáž padáků na kyvku, do přední osy a na boky. Start po zimě, jako již tradičně, na první otočení startéru. Možná bych měl přemýšlet o něčem novějším a výkonnějším, ale proč vlastně? Všechno funguje jak má a to krupobití od motoru je pořád fajn.

podzim 2012

Tak ještě jsme stihli Brno, Pannoniaring. Bez závad a škod na materiálu i na duši

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ti_rex
Ti_rex napsal 01.04.20 v 13:21 10b.

velice pjekna Milka

SPIJKER
SPIJKER napsal 08.03.13 v 23:41 10b.

včera by to šlo.. přžedebčírem rozhodněano...! ..uz se nam to blíží...!

brabenecz
brabenecz napsal 26.08.12 v 20:53

fa.m> Ty kluku jeden, konečně jsi si udělal účet na m.cz? Nová kocovka od RP tam už je a karbonový deflektory taky, ale to moc dobře víš. Barvu jsi sehnal luxusní, máš to u mě schovaný

fa.m
fa.m napsal 26.08.12 v 18:30

No já nevím. Nic moc na těch fotkách. Podle mě by tomu slušela jiná koncofka a třeba kousek karbonu na čumáku a - no ty si už poradíš. je to filuta tenhle brabenec - a barvu jsem mu sehnal jáááá

Raďas-Kačka
Raďas-Kačka napsal 31.07.11 v 19:08

Děkujem pánovi a taky jsme tě rádi poznali. Ta tvoje kráska taky vypadá skvěle a ta metla jí móóóc sluší!

Více komentářů



TOPlist