Říká si Ninja ZX10R ... má sexepílu na rozdávání
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Brutalita na dvou kolech. Byl jsem hodně rozčarován s projevu motoru. Moje zkušenosti byly s ZX10R (06) Oproti ročníku (06) lépe jede a taky brzdí. Ninja se mě začíná dostávat pod kůži. To si myslím, je jen dobře :-) Na nových mašinách se líp jezdí :-D
Recenze
Ninja má Agresivní motor, dokonalé jízdní vlastnosti, masivní a tuhý rám, který si zachovává ty nejlepší jízdní vlastnosti i v extrémních podmínkách, dává pocit maximální jistoty a možnost s slehkostí projíždět zatáčkou v obrovském náklonu. Na motorce zůstávají pro Kawasaki typické ozubené brzdové kotouče, vpředu o průměru 310 mm s radiálními čtyřpístkovými třmeny, vzadu je jeden menší kotouč. Přední obrácená, plně nastavitelná vidlice s průměrem trubek 43 mm má nitridovaný povrch pro lepší skluz, vzadu je nová masivní kyvná vidlice s centrální tlumící jednotkou. Vše je sladěno s 17palcovými koly z lehkých slitin, která jsou obuta do pneumatik o rozměrech 120/70 ZR 17 vpředu a 190/55 ZR 17 vzadu. Základem celé této supersportovní střely je kompletně přepracovaný, kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 998 cm3. Agregát s šestnácti ventily a rozvodem DOHC má navýšen kompresní poměr na 12,9:1.
Moc hezká
Ten černej spodek je moc pěknej A Yoshimura je bombová taky jí na svou chci pořídit Tak at ti to lítá a mnoho štastných km v sedle desítky Jasných 10b
Co je víc... Super
Krásná 10tka tenhle ročník se mi líbí čím dál víc, tak snad se jí jednou taky dočkám