Enduro mě nikdy neomrzí a je to jediná forma života, která mi dává radost a zapomenout na problémy všedního života. Ale i s Husárkem si můžu vyjet na kafíčko po zadním městem, dráždit jí po předním, s láskou pokoušet hranici gum při supermotu.
První dojmy - Motorka po motorové stránce mi hned padla do ruky, tlumiče jsem musel nastavit na váhu a na můj styl ježdění - udělán kompromis. První 3 kvalty má krátké jako motokros, zbylé tři již delší a na 6ku pálit lesem chce velikou odvahu. Na základní převod jede okolo 145 km/h, ale takto nejezdím. Je to motorka, kterou jsem potřeboval - má papíry, slušný výkon na enduro a na motokrose jí tak neotvírám. Po nandání motardů a dlouhého převodu se na ní dá i cestovat okolo 120 km/h, i když sedlo je jako břitva. Na supermotové dráze má slabé brzdy, které se přehřejí, ale to jí odpustím, protože chci mít univerzální jednu motorku na dráhu, enduro, výlety a supermoto. To vše pro mě splňuje! Nevýhodou jsou krátké výměny oleje a dolévání vody, pokud nemáte větrák, který zase vybíjí baterku. Jinak bezproblémová.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych jí zkušenějším jezdcům. Po zkrocení je to lehoučká univerzální hračka.
Recenze
Motorku jsem pořídil, protože mě nebaví jezdit jako gej po městě s nasilikonovaným motardem a srát každý den lidi. Jezdím pouze rekreačně a pouze se kouchám krásami našich lesů, polí a rozbitých silnic, ale pan Berg zvládne vyšší level než mu můžu nabídnout a bere mi za plyn při nestálém stavění vestičkářů. Nemám je rád!
pěkná motorka
Tak ať Ti to pěkně šlape chlape 10 b
Tobě taky!
s těma motárdama je to paráda přeju hodně mth
Děkuji, teď je po repasi motoru, tak je zase hezčí