Zakoupena od byvaleho motokrosoveho jezdce Marty Tripes. Mela najeto 340 miles. Ted slouzi jako odreagovac a duvod proc jen tak zalest do garaze...
Výška jezdce: 182 cm
Recenze
Zacalo to tim ze jsem si cetl o motorkach Jawa-Cz jak se dovazeli v 40,60 a 70 letech do USA a Kanady. Zavzpominal jsem kdyz jsem mnel v Cechach Jawu kyvacku po dedovi a jak jsme za mlada na nich jezdili. V listopadu 2010 jsem nakonec motorku koupil, byla naposledy registrovana v roce 1976 a od te doby jen stala nez jsem ji koupil v roce 2010.
Byla koupena od motokrosove legendy tady v USA Pana Marty Tripes ktery na Cezetach tady vyhraval nez pak presel na Japonce. Tady jsou stranky se super fotkama http://www.vintagew...com/MartyTripes.html
V breznu 2011 jsme jeli do Californie kde byla u znameho v garazi a po par hodinach jsme ji nastartovali nebo spise roztlacovanim uvedli motor do chodu a k nasemu prekvapeni motor bezel celkem dobre. Vsude koure a nadseni ze se nam to povedlo, seslo se nas par znalcu a rad bylo fakt spousta ale musim podekovat ze jsme to zvladli.
Svara mi motorku dovezl do Las Vegas v lete a zacalo ovdove serizeni, cisteni a prvni projizdky na delsi trasy. Cezeta se ze zacatku nejak moc trepala ale kdyz jsem presel na 20W Bel Ray tlumicovy olej do prednich vydlic a po konzultaci ze starym panem ktery prodava motorky Suzuki a ktery Cezetu pred 30 lety mel mi poradil ze zadni tlumice z jednoho Suzuki modelu tam pasuji tak jsem je tam namontoval a musim rict ze Cezeta nadherne sedi a vibrace jsou pryc.
Pneumatiky Barum byly tez ztrouchnivele a popraskane tak starej pan poradil Michelin Gazelle tak jsem presedlal na Micheliny a musim rict ze je to opravdu rozdil, nevim jak treba v desti budou sedet ale tady ve Vegas je dest vzacny tak jsem se tim nejak nezabivam.
Rok 2011
jsem najezdil neco malo pres 500 miles a jen sama spokojenost krome dobijeni a kdyz prijede navsteva hovorici cesky nebo slovensky s ridickym opravnenim na motorky tak se kazdy rad sveze a jen samy usmev na tvarich o tom ze Cezeta toci hlavy vsude kam prijedu ani psat nebudu. (spis tim zvukem a kourem)
V prosinci 2011 za nami prijel deda a v 65 letech se vozil po 25 letech na motorce, ty prvni rozjezdy byli jak v autoskole, ale pak uz jezdil vpohode.
Tez jsem namontoval original zadni svetlo LUCAS a opravili jsme dobijeni.
Rok 2012
- (leden) Konecne namontovana gumicka ktera pasuje na sani mezi karburatorem a sanim vzduchu. NENECHTE se ukecat ze gumicka z CZ 487 bude pasovat. NEBUDE PASOVAT!!!
- (duben) vymena riditek. Ty original Harlejka riditka nejsou moc prakticka tak jsem tam dal riditka do stylu stareho Triumph a je to daleko lepsi na jezdeni.
- (kveten) namontovana 6 VOLT LED zarovka na koncove svetlo. Jdu ted videt z dalky vice jak 10metru v noci!!! DOPORUCUJI PRO TY CO JEZDI VECER a samozdrejme ve dne !!! ( viz foto)
img]http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2012/27/93921_Photo0707.jpg[/img]
- (cerven) Namontovano 17ti zubove retezove kolo. Je to uplna PARADA. Upne optimajni rychlost je ted 55 mph coz je neco kolem 88 km/h. Motor krasne svisti ani ne na moc vysoke otacky takze jsem to na chvilku dal na 65 mph coz je 104 km/h a jeste by snad Cezeta o neco malo vice dala. Jehla karburatoru je na 3tim zarezu shora.
Bylo tam 18ti zubove a s moji vahou to bylo znat ze jsem musel trojku az moc vytacet aby se pak ta ctyrka vubec chytla.
Nádherná.Ať ti dlouho jezdí.
To je nádherný - zvláštní pohled téhle Čízy v US. Paráda
Paráda jak si přede