Než jsem si EVO koupil slýchal jsem různou kritiku. Teď? Doporučil bych ho úplně každému kdo nemá papíry víc jak na 125 ccm a chce zažít pořádnej polet a adrenalin.
První dojmy - Jen co jsem na ni poprvé sedl tak mi padla do ruky. Nejvíc mně uchvátil ten moment kdy se otevřela přívěra a já ucítil ten náhlý zátah motorky a neočekávané zrychlení. Nikdy jsem se na ni nesvezl, ale hned jak jsem si pro tuhle přijel tak jsem vědel že ji na 100% musím mít.
Doplňky na motorce - Koncovka LeoVince, karburator Mikunu corp 38, CDI ignitech, zapalování ignitech, závodní - více kapacitní carbonové klapky ProRace, kovaný race píst woessner a klikovku na zakázku udělanou, na CNC.
Recenze
Tak mám EVO už třetím rokem a dodnes na něm dělám různé úpravy, protože MITO má opravdu velký potenciál a to jak po designové tak po motorové stránce. Moje EVO má neuvěřitelných 36 KW. Už mě i několikrát nechala viset... ale teď mám kompletně vše po GO a když říkám vše tak myslím vše. Největší problém je s elektrikou ale nemá cenu to hned kvůli tomu dávat pryč, přece jen je to starší stroj. Já osobně miluju 2T a v mém EVU je bez mála 50 tisíc, ale o to si ho víc vážím. A proto vám můžu říct z vlastní zkušenosti že to stalo za to. A jen upozorňuji na nespolehlivost OIL-MASTERU... nedá se mu věřit a díky němu jsem to už 2x zadřel. A vlastně mě napadá ještě jedno mínus motorku a to přístup... je to prostě celá DUCA a pokud se na tom něco dělá tak to chce pevné nervi. :)
V týhle kombinace barev vypadá moc dobře, viděl jsem jí i s bílýma kolama a taky bomba
Jak říká Fellow je to co můžu zatím posoudit lepší míchat olej s benzínem ručně, motor je líp maže a chladí, ale je to individuální rozhodnutí
Pěkná mašina :)
Odpoj si oilmastera a lej to tam ručně,já to tak taky mám u svého Nsr ;)
Super mašina at lítá
Parádní strojek , Taková malá Ducati
Dekuju hej uz je to ale konecna, zadrelo se to ale ted je s novym motorem a 190 km/h je ted max