Starší model cestovně-sportovní "šestky" od Hondy, příjemné svezení a obratnost. Všechno v originálu, nikdy nebouraná, velmi málo najeto - tak proč ji nekoupit.. a nelitoval jsem...
První dojmy - Po VFR 800 to byl propastný rozdíl směrem nahoru i dolů :) pozitiva byla jednoznačně menší váha a s tím spojená mnohem lepší ovladatelnost, do zatáček padala skoro sama, stačilo jen vyklonit hlavu :)
Motorku bych doporučil pro - Určitě bych moto doporučil i pro začátečníky... vše je jen o tom, co má dotyčný v hlavě... a než kupovat "chcíplou" 500 tak raději rozumně točit heftem u 600... rychle se na ni dá zvyknout během pár km a pak už jen pilovat a pilovat jízdu a dovednosti...
Doplňky na motorce - Kompletní nerezové svody výfuku a výfuk Remus, přetryskované karburátory.
Recenze
Tento stroj jsem koupil náhodně za super (směšnou) cenu a byl v originálním stavu, nebouraný, tak jsem do toho šel...
74 kW není sice žádný zázrak ale v technických úsecích plných zatáček se jí moc líbilo a byla zdatným konkurentem i silnějším protivníkům :) to je ale spíš kapitola o jezdci :)
Brzdy vzhledem k povaze motocyklu spíše cestovní "šestky" dobré, ale určitě by mohly být jedovatější... Motor ožíval až ve vyšší polovině otáček, ale docela se mi to líbilo, spolu s laděným "Remusem" vytvářel moc moc pěknou zvukovou kulisu a jízdu jsem si vyloženě užíval... Měl jsem ji jednu sezonu a pak šla do světa, takže poruchy jsem žádné nezaznamenal a servis klasika - oleje, filtry, gumy... jinak byla motorka připravená když jsem ji kupoval.
Na tuhle motorku rád vzopomínám, cestování bylo příjemné a posez byl o něco vzpřímenější než na "sportu", takže tělo tak netrpělo a dalo se cestovat bez problémů i na delší vzdálenosti...
Mam ji taky, sice rok 99, ale jsem spokojen