Kawasaki zelená, na okrese jediná... Dědictví po našich největších soupeřích v CEC, Old Stars týmu...u nich nejčastěji sloužila jako věšák na prádlo...
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S1000RR: Protože se furt sere :-)))
První dojmy - Je jiná než Fároš. Musí se držet pořád pod krkem, ale pak jede... Fároš byl na ježdění, na převody jednodušší... ale funguje skvěle a určitě si budeme rozumět...
Motorku bych doporučil pro - Pro zkušeného ridera... takže nic pro mě... :-)
Doplňky na motorce - Nějaké drobnosti tam jsou... Ohlins, kawasaki elektronika a všechny ty chujoviny, co si myslíme, že nás porychlí
Recenze
Kawu jsem zvolil, protože jsem měl na výběr jen ze dvou možností. Kawu nebo BMW. BMW moc nevěřím, a tak jsem šel do Kawy. Navíc se mi líbí víc, než BMW.
Funguje výborně. Je v ní nasypáno, takže musí
Dá se s ní výborně cestovat, nejlépe od startovní čáry po čáru cílovou
Po polovině sezony v sedle ZX-10 musím objektivně říct, že jsem čekal větší peklo. Výkon je slušný, ale nijak dramaticky vyšší než u Fároše. BMW je rozhodně silnější. Motorka se musí držet řádně pod krkem a pak jede...je to taková litří šestistovka... Nakonec aspoň malá korekce osobáčku v Mostě (1:41,7) V sezoně 2014 to musí být lepší!!!
Sezona 2014 je zatím taková odpočinková...Jezdím hodně sporadicky, maximálně jednou za měsíc... Motorka po kůře u mechanika Davida jede jako ďas... V Brně letos malá korekce osobáčku na 2:09,55... osmička už je na dostřel...
Koncem července jedu na tři dny do Mostu, tak uvidíme...
Na Fároše nedám dopustit...ale už to chtělo změnu... Zatím si na Kawku nemůžu stěžovat... Letos jsem si přál v Brně osmičku, ale zatím odolává...
Kolda bez farose, svet je divnej
At tam litaj SAMY osobaky
krásná
Moc pěkná kawička!!!